掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

【98年港姐季軍】吳文忻低胸小背心戶外放風 鬧爆林鄭抗疫不力仲加薪 #吳文忻 #林鄭 #港姐

1998年港姐季軍吳文忻(現名吳忻熹),武漢肺炎期間經常在個人社交網站呻「悶到一個點」,有時仲會忍唔住一丁友走咗去行山出一身汗,但估佢都係揀啲冷門少人 ...






1998年港姐季軍吳文忻(現名吳忻熹),武漢肺炎期間經常在個人社交網站呻「悶到一個點」,有時仲會忍唔住一丁友走咗去行山出一身汗,但估佢都係揀啲冷門少人路線。近日,吳文忻終於頂唔順,低胸小背心出動,約班fd聚會野餐飲埋酒!望望佢身形,似乎留家抗疫呢段日子,長咗肉喎,以前韓國溶咗、抽咗嘅老友,返咗嚟。

最近,香港武漢肺炎確診多為個位數,過去一星期都有幾日無確診個案,政府會否在5月7日限聚令到期時考慮放寬呢?畢竟,港人都出現抗疫疲勞了,每逢周末都可在空曠草地看到人群聚集,而且防護鬆懈,多數唔戴口罩,45歲吳文忻及一眾友人都一樣,近距離談天說地,飲埋酒就更加爽歪歪。低胸小背心嘅吳文忻,食嘢時相當麻甩豪氣,直接用口咬開包裝袋,然後拎住邊食邊四圍走,仲吮埋手指,yummy。其實佢都知自己事,事後會做返運動再出post話:「Weekend食多飲多了,又來weekdays要還的!keep sweating!」

武漢肺炎爆發後,吳文忻被指「行得好前」,仲被讚係「最靚港姐」,事關佢曾經出post勁窒政府抗疫工作差到一個點,關又唔封口罩又話無。甚至大鬧廢老支持禁蒙面唔畀人戴口罩,轉個頭又四圍撲口罩,買唔到就鬧人。佢更提及到理大、港大、黃色經濟圈等。林鄭逆市加薪,佢當然唔客氣,直接出post話:「你老闆,即係我哋呀!全香港無人話請你㗎,仲要咁高薪!呢個景況仲要加薪?真係xyz(粗口emoji)。我哋做老闆俾錢出糧都冇權選邊個?sigh……#全民普選」咁有吉士嘅香港小姐,真係唔多,譚小環之外,就輪到吳文忻。

吳文忻「走得好前」嘅代表作,仲有整容。佢可以話係香港首位承認整過容,更公開整容過程嘅香港藝人,當時係2006年,佢話:「成日被人話整過容,索性大大方方去整返次。」包括整鼻、下巴打肉毒桿菌等等。

吳文忻離開娛樂圈後專心做賢妻良母,武肺期間日日同兩個女困獸鬥,鬥悶。於是,摷返啲舊相出嚟懷緬當年18歲卜卜脆。雖然18歲未整容,但清純包包面,好有初戀感覺。

攝錄:陳亦龍、李玄

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!