掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

羅志祥:沉默5日再度發聲 羅志祥澄清阿媽冇重病 #羅志祥

羅志祥為咗阿媽而「上水」!台灣舞王羅志祥(小豬)日前被內地網紅舊愛周揚青爆出荒淫史,隨即兩道向女方道歉後,冇再蒲頭。但近日有傳小豬以媽咪健康為由,向周 ...




羅志祥為咗阿媽而「上水」!


台灣舞王羅志祥(小豬)日前被內地網紅舊愛周揚青爆出荒淫史,隨即兩道向女方道歉後,冇再蒲頭。但近日有傳小豬以媽咪健康為由,向周揚青求饒唔好再爆料,同時亦有指羅媽媽曾接受訪問時表示,不滿周揚青毁咗個仔嘅前途,感情事唔應該公開去講。


沉默咗5日嘅小豬唔想媽咪受到牽連,今日為媽媽再度發聲,喺微博發文澄清:「不好意思我還是想要清楚一下我媽媽身體很好,很健康,沒有重病。還有之前我媽媽根本沒有接受過任何媒體的訪問,也沒發過任何言,請不要再攻擊我媽媽了,謝謝大家。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!