掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

【賣淫水港姐終搶走老公 】正印J小姐講糾纏8年三角關係:做唔好嘅嘢遲早會有果報 #港姐

12年落選港姐楊斯雅(Cindy),雖然在大台拍過劇,因開舖頭賣情趣用品而廣為人識,更被封為「性女」。近日,她牽涉「疑賣淫水」事件,不過她否認有關傳聞 ...






12年落選港姐楊斯雅(Cindy),雖然在大台拍過劇,因開舖頭賣情趣用品而廣為人識,更被封為「性女」。近日,她牽涉「疑賣淫水」事件,不過她否認有關傳聞。

事實,離開大台後,Cindy除主理在旺角的舖頭外,索性變身KOL在社交平台大膽講「性」,其中更包括大爆藝人私生活。

不過揭人私隱者,亦被指做小三搶人老公。

去年,有指前藝人男友Samuel陳光耀(原名陳宇翔)是陳世美。17年大除夕,Cindy跟陳光耀結婚擺酒,事後正印J小姐走出來,大爆Cindy是小三兼講大話,原來陳光耀和J小姐在同年11月簽紙註冊,但沒有擺酒影結婚照,反而跟小三Cindy則做足全套。

不過,不時在IG放閃的Cindy,就解畫「老公」跟J小姐於2012年結婚並離婚,因律師「忘記將有關文件遞上法庭」,以致一直未能成功離婚。對於J小姐提供的結婚證書是2017年,Cindy則指「可能是P圖」。而J小姐跟陳光耀所生的2歲女兒,Cindy跟陳光耀口徑一致:「係親戚小朋友」、「同佢冇小朋友」。

J小姐跟陳光耀一起後,男方一直住在J小姐娘家。12年,男方要入讀大台藝訓班並有意發展演藝事業,之後經常藉口返內地工作,一星期只留家三晚。而憑女人直覺,雖然一直知道Cindy存在,期間這位小三亦大膽PM她,指自己跟陳光耀一齊,所以「好唔鍾意佢」。事實,陳光耀跟Cindy在15年在旺角開舖賣性玩具,其後更入住Cindy以五百多萬購入的自資物業,陳世美多年來都有另一半照顧。

J小姐坦言當愛一個人時,會變得盲目。

當陳光耀多次公開,唔認老婆唔認親生女,J小姐終於清醒。去年10月,她主動提出離婚,正式結束夫妻關係。

這天,記者在拍到她帶2歲女行超巿,買麵包,之後兩母女在公園晒太陽,待女兒午睡後,兩人又一個麵包兩份食,場面溫馨。

記者上前問她有關前夫指結婚證書是P圖,甚至指不認親女一事。她毫無保留說:「其實都冇諗過佢會講得出,話個女唔係佢,或者結婚證書係假,覺得好匪夷所思。」

其實,當知道Cindy為陳光耀誕下一對孖仔,J小姐還想過等老公回頭,她說:「我都仍然呃住自己,但當然會有情緒波動,並且即時質問,佢有否認,我其實都係憑住少少信念繼續支持落去。」

原來,J小姐不只一次提出離婚,數年前,她發現陳光耀出軌。不過忍足多年,又很想繼續維繫這段關係,所以只要每次陳光耀有解釋,她都叫自己相信,每一次都原諒。

不過當Cindy已經完全融入夫家,老爺奶奶背着她去看一對孫仔,被蒙在鼓裡的她發現這件事後,才真正下定決心離婚。再加上她不想屋企人再為她擔心。

「自己已經冇嘢可以失去,我嘅問題都係呢個人身上,解決之後已經一身輕。而最大原因係屋企人好愛錫我,只得我一個女,爸爸媽媽兩邊家族都好緊張我,大家關係好密切。我發生問題,就算唔出聲佢哋都會知,而且會好擔心,唔想屋企人,或者身邊好愛錫我嘅人,會為我咗咁嘅樣,即係帶唔到快樂畀佢哋。」她說。

再問她假若在街遇到Cindy,會有甚麼反應?

「我唔會做咩嘢,只係會就咁行過,都無辧法,又唔會話對佢做咩嘢嘅。因為我覺得做咗一啲唔好嘅嘢,其實會有一個「果」,我都唔需要心急或者衝動。」她說。

跟陳光耀一起十年,Cindy坦言已經釋懷,因為大家都知道真實版本:「大家都做我嘅見證。」

法庭判她擁女兒撫養權,前夫願意每月給予一萬五千元贍養費,雖然未必準時付錢,而正當失業的J小姐經此一役,依然樂觀面對。

「而家用積蓄同嗰女一齊生活,都幾開心,因為以前返工,好少機會照顧嗰女。」她說。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!