掃呢頁CODE去手機

2020年5月8日 星期五

【add名人時尚】陳柏宇一家大方分享私生活 老婆符曉薇唔怕負評 囡囡IG破4萬followers #符曉薇 #陳柏宇

現今世代,在網上分享小朋友的生活點滴,對一般人來說再也平凡不過,但對明星夫妻來說,到底要否讓小朋友在閃光燈下成長,每個人擁有不同的想法,對於陳柏宇(J ...






現今世代,在網上分享小朋友的生活點滴,對一般人來說再也平凡不過,但對明星夫妻來說,到底要否讓小朋友在閃光燈下成長,每個人擁有不同的想法,對於陳柏宇(Jason)和老婆符曉薇(Leanne)而言,只想給囡囡一個快樂而平淡的童年,認為沒必要收收埋埋,即使面對批評也大方接納,因為在明星光環下的他們,也只是一對平凡的家長。

Jason和Leanne 2017年結婚,翌年誕下囡囡陳羿辰Abigail(Abi),個個都稱她為阿標,只有19個月大的她,在鏡頭前非常淡定,全因平日「訓練有素」,有別於其他明星夫妻,陳氏一家不但不介意公開囡囡的樣貌,更主動大方分享私生活,讓大家一同見證Abi的成長,「我哋覺得以前同現在嘅年代,有很多嘢都唔同咗,我哋有討論過要唔要將Abi收埋,但我唔想令佢覺得佢嘅童年好特別,一看到記者就要遮住佢個樣,唔想佢覺得自己同其他人唔同,加上其實我先生一直冇當自己係藝人咁睇,佢會覺得自己係普通人,好似普通家長咁去分享佢小朋友嘅生活。」而自從Jason當爸爸後,更化身「晒囡狂魔」,幫囡囡開設個人Instagram賬號,追蹤人數破4萬,身為媽媽的Leanne卻表示最初不知道囡囡有IG,要從朋友口中得知,「Instagram係全權由爸爸管理,我連密碼都唔知,其實我好想一齊管理個IG,因為我覺得爸爸所post嘅相完全冇美感可言,我問佢我可唔可以係Abi個IG post相,他叫我自己幫Abi開一個新嘅IG account,完全唔畀我掂」,令她非常無言。

身為公眾人物,少不了面對批判,Leanne直言自己很喜歡去看留言,「記得第一個因為留言而感到傷心嘅post係當時我懷孕養動物,啲人話我地因為有BB而棄養動物,我覺得好嬲,因為其實我係一個好鍾意小動物嘅人,就算當時我先生對貓敏感,我都冇諗過畀啲貓人然後同佢一齊住,而係努力搵方法去解決呢個問題」,雖然感到委屈,但她學懂坦然面對,「你冇可能令每個人都鍾意你,只會有越嚟越多唔同嘅聲音,可以改變嘅就只係自己嘅心態,最緊要做好自己」,兩人更因為分享囡囡的生活而屢次登上新聞,最引起網民熱烈討論的,非Abi的沖涼影片莫屬,因沒有為囡囡「打格仔」而備受抨擊,Leanne表示無奈但明白,「我們覺得BB露上半身冇乜問題,但每個人嘅價值觀都唔同,雖然有人唔認同

,但大家嘅出發點都係好嘅,佢哋嘅目的都係希望我哋好好保護BB,而唔係想傷害我哋。」

升呢當媽媽後,近年轉型為KOL的Leanne也花不少心機為囡囡打扮,風格非常多變,「因為Abi個樣比較似男孩,所以之前會幫佢着得型啲,但最近佢頭髮長咗可以紮辮,所以就打扮得女孩啲,如果係爸爸同佢出街,通常都只會着牛仔褲同T-shirt,造型完全係兩回事。」Abi雖然年紀還小,但Leanne已經有計劃,笑言想生足三個,Jason卻拒絕,只因他愛女心切,「我老公喺Abi出世後同我講佢唔想再生第二胎,因為佢實在太愛Abi,佢想像唔到要將呢份愛分畀其他人,佢唔想對任何一個人不公平」,不過隨着Abi長大,也改變他的想法,「最近佢見到Abi好鍾意小朋友,有時帶佢出街見到小朋友,佢都會想去摸佢哋同佢哋玩,所以而家有計劃生第二胎」,不過Jason想生妹妹,Leanne就想生弟弟,意思有分歧,惟有聽天由命。

今個星期日是母親節,很多人都說當媽前後對母親節有不同的感觸,Leanne就坦言沒甚麼分別,「始終Abi仲係好細,佢唔會突然寫張卡畀我,所以冇乜太大感受,不過母親節對我地嚟講係一個好重要嘅日子,因為我同Jason都係來自單親家庭,所以我係母親節嘅角色就是去籌備同煮飯,今年都會同媽媽同奶奶一齊食飯」,平淡而溫馨,正正Leanne所追求的生活,她亦寄語囡囡,「我唔介意佢大個咗之後做任何工作,最緊要佢鍾意,同埋要咩心態去做」,相信所有媽媽都認同。

採訪、造型:高綽盈

攝影:郭賢興

服裝:Cocktail、REDValentino、Shiatzy Chen、Giuseppe Zanotti(on Leanne)

kids21(on Abigail)

飾物:Tiffany & Co.

場地:The Tiffany Blue Box Cafe



Leanne指自己是一個很喜歡分享的人,所以不介意分享囡囡的點滴。


如果囡囡想入行也會全力支持。


Abi雖然年紀還小,但Leanne笑言想生足三個。


Abi影相淡定有台型,對鏡頭並不陌生。


Leanne學懂坦然面對批評。


陳氏一家不但不介意公開囡囡的樣貌,更主動大方分享私生活。


有囡萬事足,陳柏宇連去電台做訪問都會帶埋囡囡。


自從沖涼片引起熱議後,她post相都會「打返格仔」。


Abi的風格非常多變。


Abi 個人Instagram賬號追蹤人數破4萬,直迫阿媽 。



鍾意就快D Share啦!