掃呢頁CODE去手機

2020年5月8日 星期五

【add名人時尚】何嘉莉 多功能時尚媽咪 #何嘉莉

近年越來越多人投身Slash,何嘉莉(Lillian)也一人擔任人妻、媽咪和KOL多職,平日會在IG分享做運動與造型穿搭,稱得上是一位多功能媽咪。照顧 ...






近年越來越多人投身Slash,何嘉莉(Lillian)也一人擔任人妻、媽咪和KOL多職,平日會在IG分享做運動與造型穿搭,稱得上是一位多功能媽咪。照顧小朋友不是容易事,更何況是三個,「每日最自由嘅時間就係小朋友瞓覺之後,最渴望嚟臨嘅時間就係九點。」

【三種相處方式】

自從成為媽咪,Lillian說生活上起了很大變化,「心態上就還好,因為自己都貪玩,如果見到朋友會唔記得呀媽身份,不過喺屋企對住佢哋就唔會。」Lillian形容小朋友出世前生活輕鬆,「每日鍾意瞓到幾點起身都得,可能之後食個brunch,但依家就好按規律行事,朝早七、八點起身,小朋友食早餐,搞一論之後又要nap nap,呀仔做功課,lunch time,玩一論,跟住食晚餐,每日9點之後先係我嘅free time。」

囝囝七歲,囡囡分別一歲及兩歲,面對三個不同年紀,相處方式自然也有不同,「我個仔比較靜,心思細密一啲,鍾意傾計,攬攬同鍚鍚;大女就比教男仔頭,比較active,自己會識搵樂趣,但有時又會嗲下你,最細個女一歲,暫時未知係點,不過感覺同大女又會唔同。」問到小朋友會否爭寵呷醋,Lilian笑說做媽咪好偉大,「我盡量做到好公平,但有時都會不足,盡量畀大嗰兩個先,因為細女一歲應該未識啲咩,佢有時坐學行車跟住哥哥姐姐跑下都好開心,所以盡量focus喺大仔大女,佢哋都會爭嘢玩,始終相差五年,有啲嘢會唔明,難免都會鬧交。」

【呀媽唔容易做】

不少父母都希望在子女的成長路上,扮演如朋友的角色,Lillian也不例外,「理想就梗係朋友啦,但理想同現實始終有分別,有時見到佢哋唔聽話,呀媽個格就會出咗嚟,我自己算係緊張媽咪,比較嚴格同注重品德,有時都會有呀媽款。」不過Lilian每日也會抽時間與小朋友互相傾訴,「臨瞓前會有story time,傾下計又會friend啲,講吓日頭發生咩事。」

不少家庭,爸爸都是「好人」,媽媽則飾演「壞人」,Lillian就笑指老公太過同一陣線,「有時我會話佢適當時要做吓好人,小朋友先會覺得有人做『和事佬』幫吓口,有時太過同一陣線,都驚佢哋反而會驚父母。」除了品徳,Lilian也很注重學習,她分享平日甚少給小朋友接觸電子產品,只會放假或週末才看卡通,不過近日受疫情影響,需要長時間留在家,小朋友都多了機會看電視,「唔出街有咩做呢? 呢個疫情睇得最多就係《仙樂飄飄處處聞 》,1965年嗰套,佢哋好投入,幾乎每日都睇,呀仔日日都播啲歌,呀女就日日都唱。」小朋友開心,但Lillian形容為疲勞轟炸,呀媽果然唔易做。

【靚媽時尚達人】

Lillian熱愛時裝,對打扮甚有心得,平日也會分享造型,但由於抗疫少了機會外出,也少了發揮空間,「今日髮型師先問我,平時會唔會喺屋企,無啦啦着靚靚等自己舒服吓,我話真係冇機會,會覺得湊小朋友着得靚都冇用,不過自己都會留意潮流,大概知道興咩款式、顏色。」

大家眼中的時尚達人,在穿搭方面也會遇上碰灰的時候,「男仔可以比較求其,可能純粹係顏色上,有時幫佢襯咗會reject,佢開始有自己喜好,但有時又會buy。大女比較男仔頭,有時買啲比較得意、女仔嘅嘢,佢會唔鍾意,例如買咗草帽,佢會話我唔要,我心諗算啦,仲有最細個女。」

【寓工作於娛樂】

雖然照顧家庭忙碌,不過Lillian都開始接觸不同工作,早前更回歸幕前,參與防癌會的微電影拍攝,「 因為好耐冇做幕前工作,導演係以前老師,剪接又係同學,成個氣氛好好,又好有意義,喺幕前演戲嗰時,都會覺得個感覺返番嚟,依家變咗工作反而係娛樂,平時喺屋企就係返工,有機會出去做嘢覺得好正,好relax。」

説到星期日是母親節,Lillian表示只會簡單慶祝,「依家多咗身份,除咗係人哋個女,又係人哋媽咪,但有三個小朋友,反而簡單慶祝,因為少時間,好難勞師動眾去準備,多數喺屋企食飯,開開心心就ok。」

造型、撰文:陳蔚渝

攝影:郭賢興

服裝:Tod's/ Sportmax/ Chloe

場地:Vive Cake Boutique

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多



何嘉莉一人擔任人妻、媽咪和KOL多職,是一位多功能媽咪。


最近回歸幕前拍攝微電影,Lillian 笑説可以出外工作是最好的娛樂和放鬆。


Lillian分享媽媽這份工作非常忙碌,每日要在晚上九時後才有自己的自由時間。


Lillian指自己是緊張媽咪,注重小朋友的品德和學習。


喜歡時尚的Lillian,會與囡囡配襯不同造型。


三個小朋友擁有不同性格,Lillian會用不同方式與他們相處。


星期日是母親節,Lillian表示希望太忙,只會在家食飯簡單慶祝。



鍾意就快D Share啦!