掃呢頁CODE去手機

2020年5月8日 星期五

劉佩玥:讚馬國明有安全感!劉佩玥一咀入戲嗌舒服 #劉佩玥 #馬國明

馬國明真係好錫劉佩玥呀!無綫小花劉佩玥在新劇《降魔的2.0》中與馬國明再續前緣,成為精靈的她不時撞破對方「好事」,成為網民熱話。她透露與馬國明的結局, ...




馬國明真係好錫劉佩玥呀!


無綫小花劉佩玥在新劇《降魔的2.0》中與馬國明再續前緣,成為精靈的她不時撞破對方「好事」,成為網民熱話。她透露與馬國明的結局,似乎能夠打破其「與男拍檔冇好結果」的宿命,結局會是喜多於悲。講到劇中咀戲,劉佩玥指第二輯更有默契,與馬國明咀嘴更是「一秒入戲」,她笑說:「以前拍咀戲要聽歌培養情緒,經過第一輯建立關係,自己又大個咗、經驗多咗,佢亦都畀到我安全感,所以拍得好舒服,一秒已經入晒戲。」


入行七年的劉佩玥經過多年磨練,演技終於開竅,近期拍劇在演繹上得心應手,問到可會寄望攞獎?她說:「唔會!一向工作目標都唔係為咗攞獎,只係希望達到對自己嘅要求,只係想做好自己,希望一直保持呢份初心。」茹素三、四個月的她除了身形明顯更弗,精神也飽滿,她笑說:「茹素係為咗健康出發,食咗之後精神好咗,連發脾氣都少咗!哈哈。」


談及去到「女人三十」應婚之年,可會考慮結婚?劉佩玥笑說:「細個諗過25歲結婚,但依個年齡已經離姐姐好遠!但係我唔排除會閃婚,如果搵到個愛我一生一世嘅,可以聽日就結婚。」至於緋聞男友周志文是否「真命天子」,她即耍太極:「佢幾好㗎,繼續傳佢同佢係好朋友,繼續了解吓」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!