掃呢頁CODE去手機

2020年5月8日 星期五

【怕辛苦、怕焗、怕臭】張偉文出街唔戴口罩 自言命硬不會被感染 #張偉文

(攝影:林賓尼)有「靚聲王」之稱的歌手張偉文與方俊今晚於觀塘舉行網上直播音樂會,以歌會友,兩人皆首次做網上騷,他們希望在疫情中唱多首懷舊金曲為大家打氣 ...




(攝影:林賓尼)


有「靚聲王」之稱的歌手張偉文與方俊今晚於觀塘舉行網上直播音樂會,以歌會友,兩人皆首次做網上騷,他們希望在疫情中唱多首懷舊金曲為大家打氣。已移居深圳的張偉文表示這個月都留在香港的酒店暫住,預計月尾才回深圳。他又指平日在酒店百無聊賴,只有望着天花板、看電視及休息,他說:「間中都有朋友嚟探我,香港人好忙,嚟一次已經好矜貴。」

問到月尾回深圳,可有足夠的抗疫物資?張偉文說:「我命硬,唔會感染到我。而家出街我都唔會戴口罩,因為覺得好辛苦、好焗同好臭,但唔戴就畀人歧視,感覺唔自由,香港係一個自由嘅地方,冇自由都幾沮喪。」至於問到他不怕被感染嗎?他說:「搏吓囉,我抵抗力應該唔錯,可能畀我狠狠病一次先識死。」戴口罩是保護自己,同時也是保護別人,張偉文說:「有時過馬路,途人見我冇戴口罩,都會歧視咁望住我,我會離開人群,等大家行咗我先行。其實我而家都好少出街,出街都係食嘢,入去餐廳時我會戴口罩,邊個唔識做戲啫。」

採訪:羅慧敏

攝影:林賓尼

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

已移居深圳的張偉文表示這個月都留在香港的酒店暫住,預計月尾才回深圳


至於問到他不怕被感染嗎?他說:「搏吓囉。」



鍾意就快D Share啦!