掃呢頁CODE去手機

2020年10月23日 星期五

成魔之路丨甄澤權停工半年失7位數酬金 疫下停工集同業轉型闖生機 #甄澤權

(蘋果日報圖片)甄澤權(Louis),現年38歲,職業魔術師。Louis分享「成魔」之路,魔術改變了他的人生,或許這就是magic。小時候的Louis ...




(蘋果日報圖片)


甄澤權(Louis),現年38歲,職業魔術師。Louis分享「成魔」之路,魔術改變了他的人生,或許這就是magic。

小時候的Louis,「我的志願」不是想做魔術師,在浸大主修marketing時,因為興趣,愛上玩魔術,自學成師:「呢樣唔係專業技能,學完未必搵到工,20歲時初學,玩玩吓,當年資源少,自己睇書、錄影帶同DVD自學,冇特定師父指導都唔係壞事,我唔使學佢指定一套,鍾意學乜就乜,靈活啲,我仲構思到自己嘢出嚟。」Louis一邊學一邊去表演,甚至不介意做免費騷娛賓,結果大學畢業後就決定要做一名成功的魔術師。

「魔術師冇話要見工或者去考專業試,基本上你話自己係魔術師,你就係魔術師。你識得變一個魔術,你就係㗎喇!」如是這般,Louis開展了自己的魔幻旅程,至今入行14年。「魔術改變了我嘅人生、性格同事業,眼界開了,得到好多掌聲、自信心。其實我本身唔多嘢講,不善交際,我為咗投入上台表演,我訓練自己配合,整個人都轉變咗。做咗魔術師,我全世界做巡迴,拍電視節目、廣告,生活多姿多采,佢都令我賺到錢。」

Louis表示成為魔術師後改變了自己人生,變得多姿多采。(蘋果日報)


Louis為「成魔」一直努力,2010年分別於匈牙利Joker Magic國際魔術大賽及美國Abbott Magic國際公開魔術大賽奪冠衝出國際,一度贏得「港版大衞高柏飛」的美譽。Louis自豪現在的成績:「我算成功,一直有好多目標,呢十幾年達成咗8、9成,如果10分,我覺得自己都做到7分,餘下3分進步空間。」可是一場疫情,全球經濟重創,魔術師業界逾半年被迫停工,不少人捱不住要轉行做司機或速遞外賣員,Louis的演出都大受影響:「今年好似俾魔術變走咗,我年初做完春晚,再去美國做咗巡迴,2月中返到香港,9成工作叫停,呢半年只係得一個表演同一個廣告,前後合計冇咗起碼50至60場騷,損失一定有7位數字,梗係肉痛。但呢個唔係自己問題,整個世界,各行各業都受影響,惟有頂住,慳啲捱過去。」

魔術師不是one-man band,背後也有自己的團隊。Louis最旺場時要應付各大小演出,團隊壯大,現在零騷,人手當然要縮減。Louis索性善用這段停工期構思一批新魔術,為日後表演裝備自己。構思魔術也講靈感,Louis說:「需要時間有長有短,有時沖涼、去廁所,甚至跑步都突然諗到。構思魔術會先去諗出到嚟嘅效果,成個魔術放喺腦度,得閒就拎嚟諗吓點解開疑團,快時一分鐘,慢時擺到而家都未度好。」Louis自爆早年做大台節目《街頭魔法王》時最多產:「每集預表演10個魔術,10集節目需求量大約100個,所以事前我要度定200至300個魔術畀導演揀。」幸好,小魔術萬變不離其宗。

魔術只是掩眼法,不是真的法術,再犀利都不能變走疫情,不過Louis卻希望用魔術為業界轉型變出生機,他有意搞不同類型的魔術網上課程,讓有興趣的人士可以由淺入深學習,不同課程亦可招攬業界做導師,為大家創造就業機會,共同渡過難關。Louis也有意搞網上騷:「魔術係講究同觀眾現場互動,我希望可以做到隔住螢幕,令安坐家中嘅觀眾都感受到魔術出嚟嘅變化,等同身處現場。」

訪問當日,怎少得要Louis在餐廳就地取材表演幾個小把戲?分別是把硬幣穿透玻璃杯,把飲剩水的杯子傾斜放在枱上,以及把喝完的汽水重新再添飲。Louis笑言成為魔術師後,經常在朋友聚會上被要求即場助興,他亦會視乎身上有甚麼道具而露兩手。當然也有人要求Louis拆解魔術的秘密,他堅持守口如瓶,認為穿橋後就失去魔術的意義:「我是魔術師,我只是變畀觀眾睇,係欺騙佢哋嘅,我唔係魔法師。」14年的魔術師生涯,Louis直認有失手,遇上這個情況必須淡定執生,令到觀眾看不出破綻:「所以我表演魔術,盡量唔同觀眾講定下一步做乜,大家估唔到,即使我失手,咪跳一個step救番佢。每次練習,10次雖然有9次成功,偏偏失敗嗰次都有機會出現喺台上,每次演出都要有呢個心理準備,度定挽救方案。」Louis出騷前習慣閉目養神5分鐘,保持頭腦清晰投入表演:「魔術師其實都係一個演員,出到台就扮演一個有法力嘅魔術師,我係有呢份magical power;自己都唔相信自己,觀眾又點會相信你!」

Louis輕易把硬幣穿過玻璃杯。(蘋果日報)


Louis只用了幾分鐘,即把喝完的汽水空罐還原變回一罐未開的飲品。(蘋果日報)


Louis都受疫情影響,有約60場演出叫停。(蘋果日報)


Louis指大型魔術道具十分昂貴。(IG圖片)


Louis(右)今年春晚與彭于晏同場表演魔術。(IG圖片)


撰文:比華利

攝影:沈健程

攝錄:葉君海

場地:La Serre

化妝:Carol P.Wong

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!