掃呢頁CODE去手機

2020年10月23日 星期五

林心如:同霍建華街頭鬧交落淚?林心如淋雨呆坐睇魚缸 #林心如 #霍建華

耍花槍啫……台灣女星林心如與霍建華2016年拉埋天窗,二人仲育有一女,閒時就對外大晒恩愛,簡直就係圈中夫妻嘅典範!不過近日二人就被台灣媒體拍得當街吵架 ...




耍花槍啫……


台灣女星林心如與霍建華2016年拉埋天窗,二人仲育有一女,閒時就對外大晒恩愛,簡直就係圈中夫妻嘅典範!不過近日二人就被台灣媒體拍得當街吵架,霍建華一度捉住林心如手仔安慰,卻被林心如大聲喊:「幹嘛」隨後夫妻倆在街頭分道揚鑣。


疑似同老公嘈交嘅林心如就邊行邊不停用手抹面,似在拭淚,更加呆望路過嘅金魚缸,之後又呆坐路邊,加上當時落住雨,林心如避都唔避之餘,又走到公園樹蔭下,坐在椅子上繼續發呆,眼睛紅腫,望落失魂落魄。


台媒亦拍得霍建華與林心如吵架後,心情麻麻並獨自買食物後駕車離開,期間亦未有接林心如,直接駕車回家。


台媒隨後向林心如求證,林心如回應:「不會吧,我們只是在討論事情,意見不同聲音大點而已,自己也是想走路消化下食物,讓老公自己去開車。」佢又解釋稱因為雨愈落愈大,佢喺公園避雨時想到啲嘢所以放空,後來因為雨太大,只好嗌車返屋企。
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!