掃呢頁CODE去手機

2020年10月23日 星期五

劉德華兩片橫跨兩個月上 同青雲合作難忘被吊8層樓 #劉德華 #劉青雲

武漢肺炎影響下,不少電影都要延期出街,現時疫情有緩和迹象,之前拍好的電影亦陸續安排上映,好像劉德華主演的電影《熱血合唱團》和《拆彈專家2》排住隊分別於 ...






武漢肺炎影響下,不少電影都要延期出街,現時疫情有緩和迹象,之前拍好的電影亦陸續安排上映,好像劉德華主演的電影《熱血合唱團》和《拆彈專家2》排住隊分別於11月和12月上映。其中劉德華、劉青雲及大陸女星倪妮主演的《拆彈專家2》,將於2020年底上映,今次亦是華仔、青雲繼《嚦咕嚦咕新年財》後,相隔18年再度合作,二人在鏡頭前正面交鋒,戲外則無所不談,十足「老朋友」一樣。至於已拍竣3年,一直未有映期的《熱血合唱團》,終於定了11月底在港上映,而大陸於11月13日率先上映,而電影官方網站近日發佈最新預告片。

相隔多年再跟華仔碰頭,青雲直言兩人依然有默契:「時間多少同默契冇乜關係,有啲演員會特別有火花,等於今次《拆彈專家2》,大家有共同理念。」華仔就認為人與人之間的緣分好特別,「每次同唔同嘅演員合作,好似入行初期同發哥(周潤發)等演員合作都會有特別默契,就算鏡頭冇特別交代係兩兄弟,出嚟感覺都會畀人係兩兄弟,呢個係演員間嘅化學作用,正如青雲同倪妮有一場戲,我企喺旁邊睇,令我覺得『嘩』,成套電影充滿演員嘅努力,有意想不到嘅驚喜!」

問到兩位影帝最難忘的拍攝場面,青雲坦言是當中一場「拯救」戲,二人登上一輛貨van,然後由吊臂將貨van吊上8層樓高,青雲說:「雖然導演有話吊高,但冇講話吊幾高,拍攝時候1、2、3就吊咗上去,我仲諗住會慢慢試,點知一take搞掂。」身旁華仔聞言即指:「雖然係好快,但見武指佢哋好認真,每次吊之前都會檢查條威吔有冇破損,以前拍戲就搵命博,而家會覺得被照顧,安全感好大。」除了吊威吔戲,對華仔來說,最有印象的是可以再次和青雲合作:「我最深刻係同青雲開工,感覺好新鮮,好似見返個舊朋友咁,十幾年前合作嘅感覺返晒嚟!」

提到今次角色,青雲表示演繹和第一集有點不同,他說:「之前我演嘅拆彈專家,係帶有喜劇感,今次就係實牙實齒嘅拆彈專家,有好複雜嘅行動同大型嘅爆炸,而且今次帶出一個訊息,有啲嘢失去咗係搵唔番。」華仔亦表示今次電影充滿令人反思的訊息,就連他亦有所覺悟:「意外同明天,大家唔會知道邊樣出現先,戲中嘅我,成日緬懷過去,然後又會話將來要點點點,但其實最重要嘅唔係過去、唔係將來,係現在。」他亦指戲中帶出世界上最危險的炸彈,其實是人性。

繼《嚦咕嚦咕新年財》後,青雲和華仔相隔18年再度合作,新戲在年底上映。


青雲和華仔異口同聲最難忘在戲中被人吊8層樓高。


二人再次合作,大家都甚有默契。


青雲表示今次在戲中他是實牙實齒的拆彈專家。


劉德華有份投資的電影《熱血合唱團》,3年前已完成拍攝,但拖到今年才有映期。(影片截圖)


該片率先於11月13日在大陸上映先,到11月底才在港上映。(影片截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!