掃呢頁CODE去手機

2020年10月23日 星期五

林文龍揸旗專攻網上節目 搵達哥開枱打牌 #林慧韡 #林文龍 #達哥

林文龍開設新節目《今晚有牌打》節目,與打機達人達哥一起做打牌節目,約嘉賓進行網上直播打麻雀,二人今日在亞視總台見記者,林文龍表示節目中觀眾可給意見,最 ...






林文龍開設新節目《今晚有牌打》節目,與打機達人達哥一起做打牌節目,約嘉賓進行網上直播打麻雀,二人今日在亞視總台見記者,林文龍表示節目中觀眾可給意見,最後會得到獎品。他笑言自己平時有打牌,朋友間稱他做「儍強」:「但我有時儍唔晒,有清醒嘅時候,藥力發作會強勁。」暫時會拍4集作試金石,嘉賓方面仍接洽中,但沒打算邀請太太郭可盈出席。

林文龍接管公司後多了很多節目計劃,外間一直傳亞視資金出問題,他說:「而家睇餸食飯,疫情下整個世界影響都始料不及,諗到嘅計劃都要一改再改,唔會開大budget去做,處理資金要謹慎,無可能掉錢落鹹水海。有第三方投資者自然多謠言,清者自清,只要唔驚就得。」之前他有找戚其義寫劇本,再時仍進行中,一邊寫一邊改,但不會隨便開拍,自己則作多手準備,有突發事發生,計劃可改動。

亞姐將於11月1日舉行,有多單傳聞,包括佳麗退選,林文龍強調亞視所有事與自己無關,自己則屬亞視子公司亞洲心動娛樂(AMM)副總裁:「上屆亞姐選完之後我已同公司提出呢個方案,如果我上任仍然要處理亞視,呢個唔係我想要嘅,所有我提出成立子公司由我打理,亞視所有活動與我無關,你哋見到網上節目就係我嘅團隊。」今年年頭已成立AMM,他表示現時AMM在4個地區有分公司,包括新加坡、馬來西亞等,由不同人打理,自己屬於香港區,他更不介意公司請高層回來處理行政、管理等業務,自己亦可從中學習。據知,AMM現時陸續有新節目,包括音樂和綜藝等,在專屬手機應用程式中可欣賞。

林文龍搵埋達哥拍打牌節目,暫時有4集,觀眾可以俾意見,有機會贏獎品。(蘋果日報)


林文龍解釋自己屬於亞視子公司,負責香港區網上節目。(蘋果日報)


達哥(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!