掃呢頁CODE去手機

2020年10月23日 星期五

蘭茜(簡詠嫻):西瓜刨唔見咗靚晒!蘭茜2.0登場 #李澄 #簡詠嫻 #蘭茜 #西瓜 #西瓜刨

蘭茜都估唔到自己變成咁~唱片騎師Vani在社交網載與兩位舊同事蘭茜和郭靜的合照,大批網民峰擁而至留言,坦言童年回憶返晒嚟,憶起了蘭茜開咪時個人風格,以 ...




蘭茜都估唔到自己變成咁~


唱片騎師Vani在社交網載與兩位舊同事蘭茜和郭靜的合照,大批網民峰擁而至留言,坦言童年回憶返晒嚟,憶起了蘭茜開咪時個人風格,以及郭靜磁性獨特的聲線,不少網友表示相當掛念她們,要求她們開咪做節目讓大家回味。


而消失幕前一段時間的蘭茜,曾重返校園修讀人類學碩士和珠寶鑑定課程。不過,最為網友驚訝的她過往的招牌哨牙消失了,加上她的悉心打扮,完全脫胎換骨省鏡了不少。
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!