掃呢頁CODE去手機

2020年10月23日 星期五

Celia K.郭玥彤(前名郭穎兒):【完全唔想生】郭玥彤意外懷第3胎 中獎即時爆喊 #Celia K. #郭穎兒

郭玥彤都冇諗過生第三胎~模特兒郭玥彤(前名郭穎兒,CeliaK.)婚後為老公李冠鋒誕下兩女Galia同Lia,一家四口生活美滿。近日,她更開設社交平台 ...




郭玥彤都冇諗過生第三胎~


模特兒郭玥彤(前名郭穎兒,Celia K.)婚後為老公李冠鋒誕下兩女Galia同Lia,一家四口生活美滿。近日,她更開設社交平台頻道與大家分享做母親的心得,席間她漏了口風表示正懷有第三胎:「做媽媽嘅我都係半學半做。結咗婚我係咁生係咁生,生咗兩個。係呀,我依家肚裏面有第三個。不過唔使問,我唔係追仔,我絕對冇呢個諗法。因為我唔想再肥落去,唔想再耷落去。」


Celia K.在節目中分享做母親心得,表示覺得為人母親很容易攰:「每朝畀小朋友叫一百次媽咪起身,然後衝出去好似喪屍咁整早餐、教功課,畫畫,咁就兩個鐘。每晚睡前都要講故事。」她表示最令她頭痛是與小朋友出街,笑言:「好似坐校巴咁,仲要帶好多嘢,尿片、紙巾、消毒紙巾、清毒用品。」她直言在節目中不會推薦給家長小朋友要食甚麼奶粉、怎報讀學校、用甚麼品牌尿片,皆因她全部一知半解,她重申自己是相當喜歡小朋友,亦有做母親的責任,但興趣就唔係呢度:「或者我係唔識,唔想教錯大家。又會有啲嘢啱我,但未必啱大家。不過你哋問我可以同大家分享」。


Celia回覆東網透露已懷孕五個月,今次完全是意外,佢話:「我根本都冇諗過生,所以之前一直都有避孕,之前仲做減肥療程,又排毒、食中藥、做劇烈運動,咁都中到。我知道有咗喊咗好耐,覺得好冇助,湊仔真係好辛苦,同埋呢個環境都唔適合生小朋友。但我冇諗過唔要,我唔殺生,事情發生咗,煮到嚟就食。」Celia雖然唔想生,但老公就好開心,佢話:「老公知道有咗,極興奮,仲話「wellcome to my home。」(你依家肥咗幾多?)我冇肥到,頭兩個月仲瘦咗五磅,之前一直冇胃口,聞到肉就嘔,依家只係肥喺肚度。
---------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!