掃呢頁CODE去手機

2020年10月23日 星期五

周柏豪貼相悼港龍 被爆機上食麥記遭投訴 #周柏豪 #麥當勞 #麥記

國泰昨日公佈重組方案,並宣佈在港裁員5,300人,旗下的港龍航空亦即日起停止營運。港龍倒閉,周柏豪亦在社交網站中出post感慨一番,不過就被人篤爆他曾 ...






國泰昨日公佈重組方案,並宣佈在港裁員5,300人,旗下的港龍航空亦即日起停止營運。港龍倒閉,周柏豪亦在社交網站中出post感慨一番,不過就被人篤爆他曾經坐港龍機時,帶麥記上機食而被投訴。

周柏豪在IG中貼出一張昔日影的港龍飛機照片,並留言感嘆:「想不到,一張漫不經意的隨拍,現在竟已變成歷史。加油。」有自稱被裁的網民留言,獲柏豪回覆叫加油。不過在眾多留言中,有一名疑似是空中服務員的網民,留言問柏豪是否記得自己曾經在飛往東京的港龍航機上,因在機上食麥記而被外國人嫌臭:「投訴埋我哋點解畀客人係飛機食麥記。」而柏豪亦記得這件事,更笑住回覆指覺得麥記慘過自己:「哈哈!你好呀,上次辛苦晒你,我諗麥記都係第一次俾人話臭,佢仲慘過我,哈哈!」

周柏豪有留意港龍倒閉的新聞,更出post叫大家加油,不過就被網民爆他搭港龍時被投訴。(IG圖片)


雖然柏豪因帶麥記上機被投訴,不過他就笑言被人話臭的麥記慘過自己。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!