掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

萬千星輝頒獎禮2021:台慶頒獎禮︱譚俊彥獲父親狄龍見證 砌低張振朗成雙料視帝 #台慶 #張振朗 #狄龍 #萬千星輝 #譚俊彥

千呼萬喚,視帝終於出爐,賽前兩位呼聲最高的張振朗和譚俊彥作困獸鬥,最終譚俊彥在今晚(2日)舉行的《萬千星輝頒獎典禮2021》中,憑《換命真相》首奪最佳 ...






千呼萬喚,視帝終於出爐,賽前兩位呼聲最高的張振朗和譚俊彥作困獸鬥,最終譚俊彥在今晚(2日)舉行的《萬千星輝頒獎典禮2021》中,憑《換命真相》首奪最佳男主角,加上之前奪「馬來西亞最喜愛TVB男主角」,成為雙料視帝,令他正式登頂。譚俊彥於台上爆喊,他謂:「多謝《換命真相》每一位演員同導演,多謝曾畀過機會我嘅監製,我想同媽咪講一句對唔住,呢幾年我一直好少打畀你,唔係我唔愛你,只係姓譚嘅男人乜嘢都擺喺個心入面,包括我對你嘅愛,爸爸,上個禮拜我個仔比賽攞獎,我開心過自己攞獎,我今日好榮幸可以將呢份喜悅帶畀你,仲有我想多謝我太太!老婆,你係我全部,冇咗你,我唔會攞到呢個獎,我愛你。」


狄龍:佢衰得畀我睇!
譚俊彥之後接受訪問,他指沒想到會攞咁多獎,特別是「最佳衣着」,他坦言現時最希望跟林夏薇合作,又謂:「依家最想快啲返屋企,見吓太太,今日係特別日子,可能都會叫醒仔女。」他之後接受電視台訪問,並說:「個獎好有重量,會繼續努力,知道攞獎後會更加難,因為其他人同自己會對自己要求更高,多謝所有粉絲。」講到獲馬來西亞粉絲支持,他指馬來西亞是他的福地,第一個個人音樂會也是在當地舉行,並承諾會拍更多好劇及作品畀大家。


另外,譚俊彥父親狄龍也有接受訪問,他稱:「我個仔因為我做呢行,所以佢唔衰得畀我睇。應該要感激過去,努力未來,要報答支持你嘅人,你今日係好幸運,你嘅對手唔係比你差。感激你為我而努力,你付出好多,我都付出好多。媽咪同我都好衷心支持你,你以後要謙虛啲。如果你嘅能力有進步空間,你可以退居幕後,可以提拔到好多人。」譚俊彥媽咪陶敏明則表示比想像中更開心。


眾所周知,譚俊彥是著名演員狄龍之子,今次在父親見證下得獎,別具意義。譚俊彥2016年正式簽約成為無綫旗下藝人。接演的劇集包括《天命》、《特技人》、《法證先鋒IV》均為主角。今次他在《換命真相》演技備受讚賞,兼且因跟韓劇《魷魚遊戲》的李政宰撞樣,令他人氣更盛,為今次登頂加分。


馬國明轉mode「天然Shock」
至於「最受歡迎電視男角色」,頒獎嘉賓歐陽震華(Bobby)提起當年拍攝《壹號皇庭》時,Bobby指回憶甚多,更搞笑扮拍檔陶大宇唱歌時的招牌水撥手勢,指大宇哥是「死氣喉」,現時忙到想約他食飯都約不到,相當抵死。最終由《星空下的仁醫》的馬國明奪得,宣布一刻時,他驚訝得流露「天然Shock」的表情。
奪得「最受歡迎電視男角色」的馬國明接受訪問,他說:「我真係估唔到會攞獎,(又天然呆喎!)都漏咗多謝好多人,心目中冇估自己,依家同林夏薇拍緊劇,希望佢今晚慶功聽日會『冧廠』一日,唔係聽日我就要開工23個鐘。」而「最佳劇集」由導演劉偉強擔任頒獎嘉賓,並由陳維冠監製的《七公主》奪得。


萬千星輝頒獎典禮2021得獎名單:
最佳劇集:《七公主》
最佳男主角:譚俊彥《換命真相》
最佳女主角:林夏薇《七公主》
最受歡迎電視男角色:馬國明《星空下的仁醫》況叢昕
最受歡迎電視女角色:李佳芯《愛美麗狂想曲》王麗美
最佳男配角:朱敏瀚《換命真相》
最佳女配角:陳自瑤《寶寶大過天》
最佳綜藝節目:《聲夢傳奇》
最佳資訊及專題節目:《東張西望》
最佳年度及特備節目:《2021香港小姐競選》
最佳男主持:李思捷《思家大戰》
最佳女主持:陳貝兒《無窮之路》
飛躍進步男藝員:丁子朗、羅天宇
飛躍進步女藝員:姜麗文
最受歡迎電視歌曲:《聲夢傳奇》「造夢時學會飛行」
最受歡迎電視拍檔:林淑敏、許家傑《愛‧回家之開心速遞》
萬千光輝演藝大獎:姜大偉
專業精神獎:馬慶豪(電視城餐廳老闆)
最佳衣着男、女藝人:譚俊彥、陳瀅
馬來西亞最喜愛TVB電視劇集:《星空下的仁醫》
馬來西亞最喜愛TVB男主角:譚俊彥
馬來西亞最喜愛TVB女主角:鍾嘉欣

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!