掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

傅嘉莉:疑似限奶令打格仔 傅嘉莉新劇玩鬼影變幻球? #傅嘉莉

由影星張兆輝、吳卓羲及馬國明等主演嘅邵氏劇集《飛虎之壯志英雄》依家喺內地平台播出,氣勢如虹大獲好評,新劇唔只大玩社交網平台出力宣傳,仲加入短片平台繼續 ...






由影星張兆輝、吳卓羲及馬國明等主演嘅邵氏劇集《飛虎之壯志英雄》依家喺內地平台播出,氣勢如虹大獲好評,新劇唔只大玩社交網平台出力宣傳,仲加入短片平台繼續Sell劇,不過有眼利網友就發現,新劇出街版本雖然尺度同平時差不多,不過一去到短片平台就忽然見到疑似「限奶令」,多條片段就見到女藝人嘅事業線均打上格仔,「捽」走性感畫面。


好似其中一幕傅嘉莉身穿低胸晚裝現身,同郭晉安、梁競徽和羅樂林等鬥戲,當中佢就被「捽」走事業線,而陳瀅喺另一條片就講到佢同黃宗澤同床共枕,同樣佢條事業線一樣被遮,黃宗澤一身肌肉亦打咗格仔,未知係咪為遷就內地短片平台而「加工」。不過同時亦有短片見到傅嘉莉同一場低胸晚裝劇情繼續有得「留低」,而陳瀅另一套中門大開短裙仔亦未有被後期製作打格。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!