掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

異搜店 #異搜店

《異搜店》講述何廣沛(飾阿信)的特異功能可感應到物件過去,偕陳曉華(飾Joey)找尋出線索,幫助身邊人解難。何廣沛和陳曉華演技雖仍青澀,但勝在都頗為自 ...




《異搜店》講述何廣沛(飾阿信)的特異功能可感應到物件過去,偕陳曉華(飾Joey)找尋出線索,幫助身邊人解難。何廣沛和陳曉華演技雖仍青澀,但勝在都頗為自然。但由於兩位的人設不鮮明,只有乖仔乖女演技,加上情節平淡,故兩位主角都難有發揮空間,反而令一眾配角更突出。老戲骨林漪娸(飾謝美嫦)演技毋庸置疑,曹永廉(飾謝添勝)市井小民演技也不俗,昨日(2日)剛奪最佳女配角的陳自瑤(Yoyo)在第10集中舉刀一幕仲可發揮激動驚恐的演技,可惜由於角色和情節受限,始終發揮空間不多。

點擊睇中期演員評核:

陳曉華同何廣沛做主角,但暫時情節上唔見有發揮空間。(劇集截圖)


何廣沛角色太好仔,每集都是皺眉無辜樣,青澀但都尚算自然。(劇集截圖)


陳曉華更加冇發揮空間。(劇集截圖)


林漪娸好自然,臉部表情、演技都非常細緻。(劇集截圖)


曹永廉市井小民演技自然,是非常適合他的戲路。(劇集截圖)


陳自瑤激動舉刀自衛一幕有些少發揮空間,最佳女配角演技當然不俗。(劇集截圖)


楊玉梅做女強人頗為霸氣。(劇集截圖)


麥秋成首次演劇多返啲戲份,二世祖演技雖然有少少誇張,但戲路都頗適合佢。(劇集截圖)


吳業坤戲份不多,是輔助型角色。(劇照)


同場加映

萬千星輝2021 | 狄龍公開教訓譚俊彥5分鐘:對手係輸咗運氣畀你

狄龍原先已離開鏡頭,讓兒子做訪問。(影片截圖)


Shaun獲獎後依然心情激動,熱淚盈眶。(影片截圖)


此時狄龍突然插入訪問教仔。(影片截圖)


狄龍一臉嚴肅道:「 我想話你知,你要感激過去、努力當下、放眼未來,你有幾大嘅能力就有幾大嘅責任,當然要用行為用工作去報答支持你嘅人,今日你好幸運,但同你一齊競爭嘅人嘅技巧,唔一定輸過你,只不過輸咗個運氣畀你﹗」(影片截圖)


他又道:「如果你有你嘅初心,你要對你屋企人,對你嘅小朋友,對太太對媽咪努力﹗因為時間係有限, 我哋七十幾歲人,唔知睇得幾多時間,但我好感激你,為咗你嘅工作唔使令我難過,而付出咁大嘅努力,去追求你嘅成功,但你要知道你付出咗好多,我都付出咗好多﹗」(影片截圖)


Shaun細心聆聽父親教誨,並和應:「當然」狄龍續教訓指要學習失敗更重要,更問兒子:「失敗喺邊?」Shaun終於成功插嘴:「老竇,所以我咪唔敢叫你嚟囉﹗」(影片截圖)


狄龍沒有理會兒子續說:「點解我圈你呢?我驚你過度咗,但媽咪呢就係衷心支持你,我都係衷心支持你,OK?你以後要謙虛啲,你煮啲嘢係好食嘅﹗ 」Shaun只能在旁點頭稱是。(影片截圖)


主播問到狄龍會否為Shaun感驕傲,他直言Shaun有能力應好似曾志偉一樣退居幕後,提拔後輩:「我覺得佢如果有能力,可以諗吓退居幕後,例如做一個製作人、導演......你見到志偉咁成功係因為佢可以影響人心。」(影片截圖)


最後Shaun坦言:「我今日最開心就係你喺度﹗」狄龍聽後突然轉話題:「你揸車返去要放慢啲,慢慢揸呀﹗」譚俊彥答應後就擁抱爸爸,並請他翌日去探孫兒。(影片截圖)


全民造星IV | Ash鍾卓穎被指出軌致離婚前夫力撐︰她善良又可愛

Ash擁有靚樣。(電視畫面)


Ash面試片段。(電視畫面)


現年23歲的Ash鍾卓穎樣子甜美,雖早早出局但無損高人氣工作不斷。(IG@iamashleyyy___)


現年23歲的Ash鍾卓穎樣子甜美,雖早早出局但無損高人氣工作不斷。(IG@iamashleyyy___)


Ash是新生嬰兒深切治療部的護士。(電視畫面)


Ash鍾卓穎1月3日清晨發文承認已離婚。(IG@iamashleyyy___)


Ash今日上載扁嘴相。(IG@iamashleyyy___)


𝐀𝐬𝐡鍾卓穎(IG/@iamashleyyy___)


Ash在96強對決中獻唱《All About That Bass》。(電視畫面)


Ash不敵WINKA。(電視畫面)


Ash不敵WINKA。(電視畫面)


Ash不敵WINKA。(電視畫面)


14歲的Ash參加歌唱比賽。(YouTube/@hkcac)


14歲的Ash參加歌唱比賽。(YouTube/@hkcac)


14歲的Ash參加歌唱比賽。(YouTube/@hkcac)


Ash的IG不乏靚相。(Instagram/@iamashleyyy___)


Ash的IG不乏靚相。(Instagram/@iamashleyyy___)


Ash的IG不乏靚相。(Instagram/@iamashleyyy___)


Ash的IG不乏靚相。(Instagram/@iamashleyyy___)


Ash被爆已是人妻。(Instagram/@iamashleyyy___)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!