掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

林夏薇:林夏薇奪視后 點解又關陳妍希老公事? #林夏薇 #視后 #陳妍希

無綫頒獎禮賽果尋晚(2日)揭盅,萬眾矚目嘅視后寶座最終落喺「裸」你命三千嘅林夏薇身上,表演專業、憑《七公主》內「全裸」演出而首摘最佳女主角,上台致辭時 ...






無綫頒獎禮賽果尋晚(2日)揭盅,萬眾矚目嘅視后寶座最終落喺「裸」你命三千嘅林夏薇身上,表演專業、憑《七公主》內「全裸」演出而首摘最佳女主角,上台致辭時表現激動。不過今次得獎,佢都唔係輕鬆過關,因有指鍾嘉欣突回港逆襲,令視后之爭充滿變數,終由林夏薇以作品說話得獎,令佢喜出望外!


林夏薇台上表示自己2004年入讀中央戲劇學院,由跑龍套到尋日拎獎,佢自嘲自己資質唔好用咗17年先成功,原來同佢係同學仔嘅陳妍希老公、內地小生陳曉,尋晚都即刻公開發文祝賀好知己:「中央戲劇學院2005級表演系一班的林夏薇同學,聽說你拿視后了!」而早前《七公主》開播時,陳曉已引用林夏薇喺《十二傳說》嘅對白幫手宣傳。


不過今次陳曉發文,竟然惹嚟部分質疑賽果嘅網友惡意留言,不過陳曉都兵來將擋,多次同網友爭論至凌晨12點幾,包括留言「憑良心,高手打架,同學獲獎,換你你也開心」、「不就是黑黑嘛,我也是粉絲啊」、「你可別鬧了…我看的那會還沒那麽多帶節奏的呢」反指網友故意留言帶風向,明顯力撐多年死黨,為舊同學網上出頭!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!