掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

萬千星輝頒獎禮2021:不斷更新︱丁子朗羅天宇起「雙飛」 輝蓮CP奪最佳拍檔 #丁子朗 #羅天宇 #萬千星輝

《萬千星輝頒獎典禮2021》今晚(2日)於將軍澳電視城舉行,是曾志偉加入無綫任總經理後第一個頒獎禮,他早已揚言希望以香港電影金像獎的形式去製作,頒獎禮 ...






《萬千星輝頒獎典禮2021》今晚(2日)於將軍澳電視城舉行,是曾志偉加入無綫任總經理後第一個頒獎禮,他早已揚言希望以香港電影金像獎的形式去製作,頒獎禮一開始便由一班港姐宋宛穎、關楓馨、郭柏妍以及一批新進演員游嘉欣、羅毓儀等表演歌舞,一班候選人亦輪住入鏡,整個開場都甚有新鮮感,相當精彩!


而頒獎禮第一個頒發的獎項是「萬千光輝演藝大獎」,頒獎嘉賓是狄龍以及秦沛,結果由現年74歲的姜大偉奪得,他奪獎後笑言:「我入行70年,真係乜嘢位置都做過,以為乜嘢都識,但原來依家啲製作拍攝、演戲方式都唔同,有好多嘢要學,有人問我有冇諗過退休?我覺得演員根本冇退休。」說到此處,全場拍掌,他續稱:「身體最誠實,佢話畀我聽會繼續做。」


而「飛躍進步女藝員」獎項,就由姜麗文奪得。姜麗文一聽到奪獎即喊,相當激動,她表示:「真係好多謝大家,多謝樂小姐(樂易玲)叫我返嚟TVB,我每日都好開心,多謝珍姐(曾勵珍)畀我拍《愛‧回家》呢個機會,多謝曾志偉由我出道到依家都咁錫我。」此時在觀眾席的曾志偉亦眼濕濕。


姜麗文衷心感謝一班台前幕後,亦有提到家人,她謂:「我係姜家第三代演員,我覺得自己好幸福,屋企有3位成功、有實力嘅演員:我爸爸秦沛、姜大偉同爾冬陞,好似我爸爸咁,佢入行74年,到依家都對劇本好尊重,多謝你以身作則,話畀我聽乜嘢係專業同演藝嘅熱情!仲有多謝未婚夫,我好想快啲嫁畀你!好多謝我嘅粉絲同埋照顧我奶奶、叔叔嘅工人姐姐,謝謝!」


她受訪時指獎座很重,並笑言自己夢想成真:「真係冇諗過,今晚爸爸(秦沛)、四叔(姜大偉)同哥哥(姜文杰)都係度,好榮幸,我真係好熱愛演員工作。(未婚夫?)佢係屋企。(幾時結婚?)未知,等疫情過咗先,之後都會同屋企人慶祝。」


至於「飛躍進步男藝員」則破天荒,由丁子朗及羅天宇同時奪得。羅天宇說感激一班台前幕後,期間講到母親時,十分感人,他說:「多謝媽媽,一個女人照顧兩個小朋友,唔容易,將來無論發生乜嘢事,呢個小朋友都會照顧你,我會繼續努力。」
至於丁子朗講得獎感受時,則笑說:「同上!」意指跟羅天宇一樣感激台前幕後,亦指自己盡量不令屋企人擔心,他說:「我屋企人喺外地,佢哋同啲朋友講,話擔心我,但冇同我講,我唔可以知道佢哋擔心我,希望佢哋見到我嘅成績,唔使擔心我。」而今屆頒獎禮首創的「最佳衣着獎」,則分別由譚俊彥及陳瀅奪得。譚俊彥領獎時多謝太太:「因為套衫係佢揀,而且今日係我哋嘅anniversary,呢份係好嘅禮物,I Love You!」


另外,節目播出過往頒獎禮的經典場面,當中有蕭正楠與黃翠如的咀嘴相,司儀吳幸美更走去馬國明面前,問有沒有喜訊宣布,更要求馬國明即時隔空派心給女友湯洛雯,司儀之後更將「女配角」大熱陳自瑤擺上枱,將她一年前老公王浩信攞獎時的黑面表情播出,陳自瑤見狀即擺出扮花花的甫士,十分大方。


另外,昔日在《歡樂今宵》中演出趣劇《蝦仔爹哋》的一對經典拍檔盧海鵬及林建明擔任頒獎嘉賓,而《東張西望》則獲「最佳資訊及專題節目」,《2021香港小姐競選》則奪「最佳年度及特備節目」。至於大受歡迎的節目《聲夢傳奇》不但奪得「最佳綜藝節目」,其主題曲《造夢時學會飛行》更奪得「最受歡迎電視歌曲」獎項。而「專業精神獎」由電視城餐廳老闆馬慶豪奪得,藝人張衞健亦有拍片隔空送上祝賀。


至於頒發「最受歡迎電視拍檔」時亦有驚喜,擔任頒獎嘉賓的是3對不同類型的「拍檔」,分別是馮盈盈及黃嘉樂、姚瑩瑩及周嘉洛、湯盈盈及錢嘉樂。而得獎的「電視拍檔」則是一直備受觀眾喜愛的處境劇《愛‧回家之開心速遞》的「大小姐」林淑敏及「送水輝」許家傑組成的「輝蓮CP」,2人上台前雙擁,相當開心。和許家傑一樣多謝高層曾勵珍的林淑敏說:「好多謝監製祥仔同整個團隊,呢5年我哋可以咁順利,令觀眾8點鐘會開電視,係全靠你哋。我哋出街只係30分鐘,但我哋係年中無休咁拍攝,試過1集拍15日,為嘅就係好睇。多謝監製祥仔同台前幕後,多謝珍姐,有你喺大廳,我哋好安心,我哋係好曳,多謝你包容、容忍我哋!」


「最佳主持」方面,回巢無綫孭飛《思家大戰》的李思捷奪得「最佳男主持」,而因主持綜藝節目《無窮之路》在內地爆紅的陳貝兒則榮獲「最佳女主持」,身在內地的她隔空拍片發表得獎感言,期間感動得一度爆淚。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!