掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

陳貝兒:台慶頒獎禮嚴重超時 陳貝兒慘被Cut線轉場發表得獎感言 #台慶 #陳貝兒

藝人陳貝兒昨晚(2日)在台慶頒獎禮憑《無窮之路》奪得最佳女主持人,身在內地的她未能親身到電視城領獎,只能用視訊方式講得獎感受,不過尋晚節目嚴重超時,搞 ...






藝人陳貝兒昨晚(2日)在台慶頒獎禮憑《無窮之路》奪得最佳女主持人,身在內地的她未能親身到電視城領獎,只能用視訊方式講得獎感受,不過尋晚節目嚴重超時,搞到陳貝兒得獎感受未講完就被CUT線,認真慘情!


及後陳貝兒就利用社交網繼續講完佢想講,而又未講嘅感受,佢話:「多謝!多謝大家支持!多謝公司一直畀好多機會我,我好幸運有機會拍到《無窮之路》呢個節目,如果冇團隊嘅努力,我一個人唔會發揮得好 。我以我哋嘅團隊為榮。應該係因為頒奬禮overrun,頭先喺連線我其實未講完 ⋯⋯ 我仲要特別多謝明姐、小清姐,你哋除咗教我做事,更加教我做人 !我哋在心中!岑應、豬兜、森哥、阿fun、佘仔,仲有前期同後期嘅製作同事,我哋一個也不能少!我好幸運同咁有 heart 嘅團隊合作。好感恩一直都可以同優秀嘅同事合作、恭喜我東張嘅團隊!多謝大家一直畀機會我同包容我。多謝屋企人 daddy mommy 家姐細佬。多謝我嘅fans 、多謝我嘅朋友、多謝愛我嘅人。多謝佛菩蕯!仲有好多嘢想講⋯⋯。聽日繼續開工、繼續努力!#最佳節目女主持#幾千公里雲和月#感恩沿途有您們」網友都留言大讚貝兒是實至名歸。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!