掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

高海寧:隔住電視睇台慶 高海寧海豚音尖叫似足自己攞獎 #台慶 #高海寧

無論是無綫台慶還是台慶頒獎禮,花旦高海寧必定是紅地氈上的焦點,憑其魔鬼身材搶盡「峰」頭,但昨晚(2日)台慶頒獎禮紅地氈上她未有現身,不少網民紛紛留言問 ...






無論是無綫台慶還是台慶頒獎禮,花旦高海寧必定是紅地氈上的焦點,憑其魔鬼身材搶盡「峰」頭,但昨晚(2日)台慶頒獎禮紅地氈上她未有現身,不少網民紛紛留言問:「高Ling(高海寧)去咗邊?」、「少咗高Ling,紅地氈失色唔少!」原來早前話要返香港參加頒獎禮嘅高Ling,似乎最後都趕唔切,最後選擇同好友宋熙年安坐家中做家庭觀眾,邊享受美食邊欣賞頒獎禮,又不忘發文恭喜得獎的朱敏瀚、馬國明及李佳芯等。


難得不用盛裝上陣,高Ling不單Chill爆睇騷,更High爆狂揈頭!宋熙年拍下高Ling得知其參演的劇集《七公主》奪得「最佳劇集」時的即時反應,見坐在梳化上的高Ling開心得狂呼,聲調之高猶如「海豚音」,之後她更站起來狂跳狂叫!素顏兼一身便服的她,興奮得不斷揈頭,揈到幾乎頭都甩,頭髮散亂!網民笑言聽到高Ling狂呼那刻,震耳欲聾,幾乎令耳膜穿外,又指其Hea爆「宅女Look」一樣有強勁吸睛度!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!