掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

ERROR無被忽視 自稱威脅姜濤地位 #ERROR #姜濤

■ERROR否認被公司放養,更笑言已威脅到姜濤,嚇到他在台上喊。
ERROR無被忽視自稱威脅姜濤地位■ERROR否認被公司放養,更笑言已威脅到姜濤,嚇到他在台上喊。(星島日報報道)ERROR四子梁業(肥仔)、何啟華( ...




ERROR無被忽視 自稱威脅姜濤地位

■ERROR否認被公司放養,更笑言已威脅到姜濤,嚇到他在台上喊。



(星島日報報道)ERROR四子梁業(肥仔)、何啟華(阿Dee)、郭嘉駿(193)和吳保錡(保錡)前晚在頒獎典禮坐足整晚,他們表示絕對沒失望,是預計之內,期望下一年,或要求做表演嘉賓至少不浪費靚衫。

另外,網民又為他們抱不平指他們與MIRROR慶周年的待遇大相逕庭,似被ViuTV「放養」。他們強調絕對無,還透露準備錄新歌,有新計畫歌影視綜藝四線發展。保錡抄姜濤金句說:「我哋係謙卑嘅人,要用作品說話。」肥仔再引用姜濤所言,笑指:「姜濤講嘅亞洲第一其實係話ERROR,佢係望住我哋,唔係望住MIRROR講,佢喊嘅時候唔敢望我哋就係因為怕我哋。」

 




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!