掃呢頁CODE去手機

2022年1月3日 星期一

異搜店|黎燕珊掛住煲劇分心意外切傷手需縫針:啲血噴出嚟 #異搜店 #黎燕珊

黎燕珊(珊姐)今日(3/1)負傷現身荔枝角出席無綫劇集《異搜店》宣傳造勢活動。提到左手食指傷勢,珊姐笑指日前因刀切鹹魚時一時分神意外割傷流血,需要即時 ...






黎燕珊(珊姐)今日(3/1)負傷現身荔枝角出席無綫劇集《異搜店》宣傳造勢活動。提到左手食指傷勢,珊姐笑指日前因刀切鹹魚時一時分神意外割傷流血,需要即時入醫為傷口縫針:「喺平安夜前夕晚,我睇完呢套劇之後,突然好想食鹹魚,於是入廚房攞條鹹魚出嚟切,唔知點唔留神就切中咗隻手指,啲血即刻噴咗出嚟,於是我就即刻大叫,叫個仔幫我攞急救箱,用繃帶止血。我個仔見到我成手血,嚇到佢成個人都震晒,反而要我安慰番佢。」

珊姐續說:「然之後我就入咗法國醫院睇急症,但院方就話傷口要縫針,埋單需要12000蚊,嗰吓我聽到都打咗個突,於是即刻要佢哋寫紙俾我去政府醫院度睇。但去到政府醫院我要等成7個鐘先睇完,醫生幫我傷口縫咗三針。不過埋單我只係用咗188蚊,足足慳咗成萬蚊。雖然時間係長啲,但我都覺得值。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!