掃呢頁CODE去手機

2022年7月12日 星期二

衛蘭演唱會 #衛蘭

完騷後衛蘭受訪透露是她邀請鍾舒漫分享感言,未有怪責對方:「可能佢好激動、好多情緒,所以冇真係顧時間,但都唔關佢事囉,我有同佢講希望佢唔好介意,Ifee ...






完騷後衛蘭受訪透露是她邀請鍾舒漫分享感言,未有怪責對方:「可能佢好激動、好多情緒,所以冇真係顧時間,但都唔關佢事囉,我有同佢講希望佢唔好介意,I feel bad.(我感到難過。)」完場後亦有安慰對方。

而鍾舒漫亦解釋是溝通出錯,以為主辦方要求她講足十多分鐘,亦有因此不開心,她自責道:「有少少嬲自己。」並希望衛蘭粉絲不要介意。而衛蘭紅館騷被指太多宗教歌,似「佈道會」,衛蘭回應指希望與粉絲分享所思所想,歌曲選擇上已盡力取得平衡。

另外,衛蘭為紅館騷用心背下30多首歌,專心投入演唱,惜仍有甩嘴小瑕疵,對此衛蘭豁達道:「甩咗少少Ok啦,唔係好覺啫。」至於嘉賓MC(張天賦)獨唱亦有甩嘴,衛蘭笑稱有留意:「哈哈!我有呀!其實企到個台個人都有少少緊張,但佢唱得好喎!佢最後都,嘩!爆囉。同埋我啲觀眾係好善良、好Nice,佢哋唔會介意。」而衛蘭最難忘是親自邀請鄭中基(Ronald)做嘉賓,「佢個樣好似好惡,但心好好。」

點擊睇衛蘭紅館騷尾場精彩靚相:

(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)


(胡凱欣 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!