掃呢頁CODE去手機

2022年7月12日 星期二

MIRROR演唱會官方手燈壓軸登場 粉絲嫌價錢太貴影響購買慾 #MIRROR

香港人氣組合MIRROR將於月底假紅磡體育館舉行一連12埸的演唱會,早前官方網站已經公布了周邊產品,各位Miro可以預先訂購。而萬眾期待的手燈,今日( ...




香港人氣組合MIRROR將於月底假紅磡體育館舉行一連12埸的演唱會,早前官方網站已經公布了周邊產品,各位Miro可以預先訂購。而萬眾期待的手燈,今日(12日)終於公布。

















MIRROR的官方手燈叫「MIRROR Official Light Stick」,手燈有齊12隻MIRROR成員嘅專屬「燈色」。手燈可以切換不同成員的顏色,在演唱會時,更可以隨著大會訊號指令而變色,配合舞台的效果,手燈會在演唱會首日開始公開發售。

不過,官方手燈一推出,反應十分激烈,噓聲亦不斷,短短一小時已經有不少人留言:「$360 真係好過去搶」、「你當我地係水魚?」不少粉絲覺得唱片公司把手燈的定價太高,令購買意慾不大,但亦有少量粉絲表示會支持一下。

手燈有齊12隻MIRROR成員嘅專屬「燈色」。(fb圖片)


手燈可以切換不同成員的顏色 (fb圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!