掃呢頁CODE去手機

2022年7月12日 星期二

衛蘭:衛蘭個唱尾場 鍾舒漫唔再分享:幾個姊妹又冇出聲 #衛蘭 #鍾舒漫

歌手衛蘭一連三場演唱會昨晚(11日)於紅館圓滿落幕,吸引林奕匡、張繼聰、謝安琪,鄧麗欣,蘇麗珊及男友等前來撐場,全場爆滿,歌迷情緒高漲。衛蘭約晚上8時 ...






歌手衛蘭一連三場演唱會昨晚(11日)於紅館圓滿落幕,吸引林奕匡、張繼聰、謝安琪,鄧麗欣,蘇麗珊及男友等前來撐場,全場爆滿,歌迷情緒高漲。衛蘭約晚上8時半現身舞台,先獻唱《驗傷》及《錯過你》等首本名曲暖場,不久嘉賓張天賦(MC)現身,與衛蘭合唱《心亂如麻》,炒熱全場氣氛MC更自爆一度「情迷衛蘭」:「今晚勾起我小學嘅回憶,當時係嘅《離家出走》係第一、二隻我畀錢下載嘅歌,當時每次下載、聽歌都要用數據,記得當時魚蛋粉16蚊碗,我竟然收到一張800蚊嘅電話費單,結果比老竇毒打咗一場!」


衛蘭真搞笑問MC:「點解我哋成日分別喺超級市場畀人影到?」搞到MC語塞,二人擁抱打圓場。MC隨後唱《小心地滑》突然失準甩咀,下台時聽見他不禁嘆氣。而日前被指「騎劫舞台」的鍾舒漫,繼續與鍾舒祺及衛詩等組成「女團」任嘉賓,不過她是晚刪去「分享」環節:「我嘅嘢唔係重點,不如一齊唱歌啦。」


完騷後歌迷們持續吶喊約5分鐘,衛蘭出場encore,有粉絲舉牌「點唱」,衛蘭搞笑說:「我唔識讀(中文字),有冇人幫手?」完事粉絲依然未夠喉,站在原地不肯離場,起哄聲搞到衛蘭再次現身清唱娛賓。她被在場人仕的熱情感動,正式完騷開香檳,打趣指自己刻下最想食薯條。


受訪時衞蘭透露自己為演出減磅,勤食南瓜吸收太多胡蘿蔔素,搞到手腳皮膚發黃:「搞到啲人以為我肝有事,咁依家完騷可以『鬆動少少』。(減咗好多磅?)我練肌肉,磅數唔係上落好大。(想開Part 2?)想巡迴演唱就真,不過疫情影響唔知有冇機會。依家未巡唱就出啲Product先,好似口罩等等畀啲粉絲選購。」


談到MC視她為偶像,衛蘭表示:「我哋都好熟,互相支持對方。(佢識得聽你啲歌,好有品味?)哈哈!」至於好姐妹鍾舒漫被指「騎劫舞台」,她待對方澄清:「係我邀請佢分享嘅,可能太激動忽略咗時間啫。呢啲說話邊個聽到都會唔開心,我叫佢唔使理,要當住咁多人分享自己最脆弱嘅一面一啲都唔易。」


而鍾舒漫則表示:「做咗呢行咁多年,對於負評都會有打底。我明白網民嘅說法,自己都嬲自己分享時有啲亂章,加上與團隊溝通出現誤會,得到訊息我哋呢Part要講10至15分鐘,我發言時其他幾個姊妹又冇出聲,引起大家咁嘅反應係理解嘅。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!