掃呢頁CODE去手機

2022年7月12日 星期二

回歸丨TVB新生代四大上位花旦齊集 炎明熹唱主題曲被視為不二之選 #TVB #炎明熹

回歸丨TVB新生代四大上位花旦齊集炎明熹唱主題曲被視為不二之選由炎明熹(Gigi)主唱的《回歸》主題曲《一水兩方》,官方頻道上周二(5日)上載Offi ...




回歸丨TVB新生代四大上位花旦齊集 炎明熹唱主題曲被視為不二之選



由炎明熹(Gigi)主唱的《回歸》主題曲《一水兩方》,官方頻道上周二(5日)上載Official MV,短短六日累積了逾18萬點擊次數,及超過1,600則留言,網民對於Gigi的「說故事式唱功」甚為受落,留言讚:「Gigi一開口就代表故事開始」、「十幾歲人可以唱到咁,都真係唔簡單」、「邊睇邊聽邊流淚,十分感動的畫面」。

 

Gigi係喺內地錄《回歸》主題曲,一開聲就好有feel。
Gigi係喺內地錄《回歸》主題曲,一開聲就好有feel。
《一水兩方》MV上載短短六日,已累積逾18萬點擊次數。


 

《回歸》監製林志華對於Gigi亦讚不絕口,並透露原來Gigi一直是其心目中主唱的第一人選,但因Gigi要錄影《聲生不息》不在香港,故要排除萬難才促成是次合作:「最終Gigi係喺內地錄完再send番隻歌返嚟。佢真係好叻,聽講佢好快完成錄音,而且一開聲就係我哋要嘅感覺,好配合到個主題同套劇。」

 

Erica獲封「眼鏡娘」,網民話佢戴咗眼鏡後可愛度再飊升。
Erica飾演養女凌巧瑤。


 

陳曉華做戲愈嚟愈好,網民仲話佢同何廣沛真係好襯。
游游喺劇入面率直嘅性格成功入屋。
戴祖儀亦係TVB力捧對象。


 

而劇集則齊集四大上位花旦:戴祖儀、陳曉華、游嘉欣(游游)及陳嘉慧(Erica),當中以飾演養女凌巧瑤的Erica、及飾演安若彤的游游最具討論度。年初憑《愛上我的衰神》成功入屋、IG粉絲人數5.7萬的Erica,角色甚具陽光氣息,加上眼鏡Look令其更有鄰家女孩Feel,網民大表心心眼。至於IG粉絲人數8.8萬的游游,出場的空姐造型Look不但夠靚,網民對於彤彤坦率的性格更是欣賞:「明明無錯,點解要認衰」。近期劇接劇的周嘉洛在劇中飾演郭晉安兒子,網民讚他讀旁白有感染力;至於吳偉豪講普通話表現理想,看得出有用心苦練過。

 

耀祖同麗娟多年以嚟經歷過唔少風雨,未知最後能否「破鏡重圓」。
吳偉豪講普通話表現理想,睇得出有用心苦練過。
周嘉洛在劇中飾演郭晉安兒子。


 

 



 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!