掃呢頁CODE去手機

2022年7月12日 星期二

I SWIM|選角時對MIRROR零了解 導演馮志強:好似剔車仔麵咁 #MIRROR

《ISWIM》改篇自馮導執筆嘅同名原創小說,由於疫情關係,令手上嘅電影project延期,馮導下決心將《ISWIM》劇集化:「我嘅原型角色係由Jeff ...






《I SWIM》改篇自馮導執筆嘅同名原創小說,由於疫情關係,令手上嘅電影project延期,馮導下決心將《I SWIM》劇集化:「我嘅原型角色係由Jeffrey飾演嘅余仔,我見九把刀拍《那些年》都搵個靚仔嘛,哈哈!其實每個角色都會係唔同階段嘅我,Jeffrey係唔識到識游水嘅我、Edan係努力游水嘅我、Stanley就係游到游到贏晒嘅我。」馮志強曾執導電影《犯罪現場》、《大樂師·為愛配樂》。首次拍劇,最難係時間控制,全劇10集以港劇相當短,但馮志強來說已經是5套電影的份量。「因為時間有限,所以我每一shot都要中,加上自己拍慣電影,每一秒都要精。拍之前我要排好多次戲,要真係排到熟晒。」既要精又要準,為了豐富劇集,所以劇集出現了吳海昕飾演嘅Miss翁。

點評鏡仔 Edan有驚喜

首次與鏡仔合作,馮導表示當初選角時其實並不太認識MIRROR、甚至連Jeffrey亦不了解。「都係ViuTV提供個演員名單,我再問問身邊朋友例如彭秀慧,然後就好似剔車仔麵咁,邊個做邊個角色。Edan係有少少令我喜出望外,因為我之前合作開嘅都係資深、經驗豐富嘅演員,加上時間有限,唔可以逐樣嘢慢慢試,但Edan聰明得好緊要,會知道晒我想要咩,同埋盡量去做到個要求。我記得嗰陣佢好忙,每日瞓得幾小時,但佢都可以記晒所有對白,我自己寫都唔記得晒,而佢係可以提埋對手。」

衰在太有禮貌

雖然不難感受到馮導對Edan的喜愛,但原來當初選角時,第一個定下來的演員原來是Stanley。「一見完佢就覺得佢係王亞樂,第一次casting時,佢嘅反應係錯晒,到第二 take時,佢完全變咗另一個人咁。其實佢哋有個通病就係太有禮貌,即係你講嘢我要比反應,但Edan本身係隊長,佢可以唔使,我一講完佢就明,個格出晒嚟。Stanley亦都係,我同佢講王亞樂係唔會被人帶節奏,甚至可以拖慢個節奏,我一講完之後,佢即時作出調整,第二take時佢已經做到八成,我試過以前casting有演員係幾take都唔會有任何變化……」俗語有謂三個女人一個墟,《I SWIM》集10男神,個墟會否安靜一點?「嘈過女仔,成日唱歌,我帶住個headphone,佢哋身上又有咪,我同收音師真係聽唔少,不過大家一聽到roll機就好專業。」

望10年後依然痛快

由於《I SWIM》的小說版本早在IG分享過,所以馮導也不擔心所謂的劇透:「有啲戲我就算知道晒個劇情,但五年或十年後我拎返出嚟睇都依然好開心。即係你明知遊樂戲過山車、摩天輪係咁,但都可以去完再去,因為享受痛快嘅感覺,我建立呢個世界,係希望同角色一齊衝、一齊成長,所以就算被劇透都唔怕影響。」唔怕劇集嘅馮導表示Edan與Jeffrey將在劇集最後反目收場,而電影版中,因陳毅燊(ANSONBEAN)飾演嘅章浩挑機而令眾人重組。「本身個劇本係咁樣安排,結局喺電影發生,希望今年內可以開拍,盡量安排原班人馬演出。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!