掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【金像獎男主角篇】朱栢康太保準影帝賽前鬥戲 重現《無間道》經典 #金像獎

當年梁朝偉同劉德華合演《無間道》,同時獲得當屆金像獎最佳男主角提名,兩人在天台攤牌一幕,成為港片經典。今年朱栢康同太保同台角逐金像獎影帝,二人在獎項公 ...






當年梁朝偉同劉德華合演《無間道》,同時獲得當屆金像獎最佳男主角提名,兩人在天台攤牌一幕,成為港片經典。今年朱栢康同太保同台角逐金像獎影帝,二人在獎項公佈前先來鬥戲,重現《無間道》兩雄對決。

朱栢康作為舞台劇老戲骨,首部電影《金都》就為他贏得金像獎最佳男主角入場券,看似理所當然,又未必是絕對。朱栢康接受《蘋果》訪問談到入圍感受時,他笑言答案雖「行」,卻是事實︰「係好開心嘅,因為喺呢啲獎項發生之前嘅一、兩年,同經理人傾過偈,就住當時手上工作,佢都問我想點。我都話有提名已經好好,始終一個新人轉型去電影工業,都想多啲人認識,所以提名已經係達到目標。」攞獎當然是終極目標,但來日方長,亦未必急在一時。

今年頒獎禮雖然取消,但得獎感言不能少,面前朱栢康有一大幫人要鳴謝,他說︰「一定要多謝上帝安排,另外就係屋企人嘅支持,尤其係過身嘅爹哋,佢窮一身精力成就我哋兩兄弟藝術上成就,最重要係演藝學院老師同身邊夥伴。」他表示跳入新媒體,尋回失落已久的新鮮感。就舞台跟影圈的分別,朱栢康直言︰「香港演員要有認同,身邊好多舞台劇演員,就算幾叻都好,都唔係好多人識,舞台界別唔係好識包裝自己。如果有一日,我喺呢個圈有一定成就,可以影響到運作嘅話,希望可以製造多啲機會,畀同輩甚至前輩。」

在今年實體頒獎禮公佈取消前,朱栢康已想好紅地毯的行頭,會是長跑裝寓意陪跑,他解釋︰「攞獎會係一項長跑,今年對手太強太有經驗。睇好《叔·叔》太保哥同《少年的你》易烊千璽。太保哥演繹得好有層次,特別係角色好有挑戰,好大難度。易烊千璽就青春氣息、收放自如,鏡頭前好有存在感。或者咁講,從來都覺得表演藝術唔應該係『競爭類別』,其實只係係咪你杯茶嘅分別,你鍾意就係好,唔鍾意就唔好。當然係可以有好多分析去講,事實都係好主觀。如果畀我仲係廿零歲、好雄心壯志,梗係好想去攞獎證明自己,都過咗嘞。係會有緊張,好似金馬獎臨公佈前嗰一刻都有,但又唔係嗰種『我一定要攞』嗰種渴望。」

採訪︰何永寧

攝影︰沈健程

化妝︰Yuki

髮型︰Ginny@hairculture

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

攝影︰沈健程


朱栢康直言今年只是陪跑。


朱栢康話對手太強。


兩位準影帝閒聊都充滿戲。


朱栢康有今日成就,要感謝亡父。


兩位準影帝重現《無間道》經典。


爭獎是重點。


天台同後巷都是電影的重要場景。


劉德華同梁朝偉在《無間道》對決。(網上圖片)


朱栢康在《金都》中與鄧麗欣演情侶。(劇照)



鍾意就快D Share啦!