掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【身家4億|三頭家月花20萬】鄧兆尊獨賜新三奶情侶戒 享二人世界:佢決定畀唔畀另外兩位加入 #鄧兆尊

幾個月前,鄧兆尊向私有化三年的三奶Claire提出分手,不過這個空缺,已經火速由L小姐補上,三女共侍一「夫」維持不變。過去為公平,兆尊比較少同女伴拖手 ...






幾個月前,鄧兆尊向私有化三年的三奶Claire提出分手,不過這個空缺,已經火速由L小姐補上,三女共侍一「夫」維持不變。

過去為公平,兆尊比較少同女伴拖手仔二人世界,但對住新阿三就唔同喇,唔止十指緊扣,仲破例戴情侶戒,又玩甜蜜勾手指。呢位新三奶,令53歲鄧兆尊初戀感覺番晒嚟呀!

鄧兆尊瘦骨嶙峋,但卻偏偏重口味,向來鍾愛圓潤、導彈身材的女士。新阿三比兩位姐姐嫩口,但同樣豐滿,擁有噴血上圍,啱晒兆尊口味。難怪她育有一個十幾歲的女兒,深深著迷的兆尊亦全不介意,更話:「緣份嚟到真係避唔到!」

跟鄧兆尊相愛接近三十年的阿大Carmen及阿二車厘子Cherry,以及舊阿三Claire,是舊「三C」組合。原來新阿三姓陳,同兩個姐姐均屬C字頭,絕對可以延續兆尊的愛美神三C會。

新阿三跟Claire同樣有紋身,Claire紋在頸背,新阿三則在腳踝有蝴蝶紋身,看來兆尊都是鍾意「辣妹」。 以前兆尊好少公開拖或者繑住女友,事關一個人得兩隻手,但有三個女友,拖得邊個喎,IQ題來的!

過去三C會一齊出動,而就算兆尊不是一拖三,起碼也一拖二出街,不過新阿三好「叻女」,已突破這條防線,可以經常獨霸兆尊,「尊」享二人世界。

她嗲功了得,把握每個機會依偎著兆尊,並懂得做忠實的聆聽者,向他投以崇拜目光,熱情融化了半百兆尊。有齊這些必殺技,就算她煙癮大,拍拖都不時要扯幾口,兆尊一樣冧她。

兆尊本身不愛戴戒指,但竟然為新阿三戴情侶八達通戒指,既可以跟阿大和阿二解釋,戴八達通戒指方便出入而已,同時又氹到新阿三冧豬,高明!足見新阿三在他心目中的地位! 兆尊話揀女朋友,性格好緊要,雖然新三奶散發陣陣大媽味,不過勝在對兆尊千依百順。

日前她又可獨霸兆尊,特別穿上喱士透視連身裙,由灣仔家中落街等他。可是兆尊遲到,她等了又等,不停傳短訊,一臉焦急地煲煙,周圍張望。

她邊行邊等,走到銅鑼灣會合他,期間到藥房買東西,並等到口乾去買嘢飲,但飲完都未見兆尊出現。

足足等了20分鐘,兆尊終於現身,但新阿三沒黑面,反而即刻甜笑,加分不少,港女學下嘢喇!兆尊見到她一身喱士look,更笑咪咪前後打量,非常滿意。

一直以來,兆尊愛灣仔藏嬌,方便就腳,車程都慳番!三個女友被安排居於灣仔,所以平日通常在灣仔和銅鑼灣活動。但兆尊卻會特別揸車,帶新阿三衝出這兩區拍拖,對住新寵的確比較有情趣。 講到二人世界,兆尊表示:「每星期分別會陪每位女友兩晚,當日主場嘅女友可以決定畀唔畀另外兩位女友加入。」新阿三明顯老實不客氣,費事跟姐姐們扮禮讓,拒絕共享兆尊。

對於被網民取笑鍾意「鋸扒」,兆尊話:「我後生都係識食嘅!唔通身邊個年華老去陣,唔要佢咩?我唔係玩家,玩家先係咁。」事事上,阿大Carmen年輕時是索女,身材苗條。

兆尊四兄弟姊妹,靠父親新馬仔的遺產,已經一世無憂。有傳祥嫂將15億遺產也留給他們,保守估計,兆尊個人資產大約有4億。但他表示,平日自己生活簡單,就算有女友要求請司機,也被他拒絕。

他大爆為家族「揸數」的,是細妹小艾和細佬兆榮。其中18年年尾,將市值4.8億的西貢4萬幾呎地皮,申請改劃為「住宅」及綠化地帶,興建多幢低密度豪宅,就是兆榮的構思。

兆尊還透露,現時他每個月的開支,少於二十萬,以其豐厚身家來說,都算是「平養」三頭家喇! ----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!