掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【邵仲衡求加雙筷】莊端兒愛下廚多獨食 嫌車尾食蛋糕唔衞生 #莊端兒 #邵仲衡

武漢肺炎疫情令全球經濟受損,多個民間團體趁五一假期,呼籲香港人參與「黃金周支援黃店計劃」,齊齊「懲罰」黃店。邵仲衡與莊端兒今日到牛頭角膳心小廚客串做店 ...




武漢肺炎疫情令全球經濟受損,多個民間團體趁五一假期,呼籲香港人參與「黃金周支援黃店計劃」,齊齊「懲罰」黃店。邵仲衡與莊端兒今日到牛頭角膳心小廚客串做店長義賣,未正式開賣已吸引近半百人排隊等候。

邵仲衡在開賣前到店內的餅房參觀:「佢哋最出名係啲餅點,頭先上去樓上個餅房睇,好似酒樓咁大,原來佢哋做好多餐點送去唔同飯堂。」莊端兒表示曾與朋友齊齊「懲罰」該店,平日亦會揀「黃店」支持黃色經濟圈。邵仲衡則指自己不會刻意分顏色:「做食肆要做到好食先,唔好食就嘥氣,要留意出品嘅品質。」

莊端兒謂近日因為疫情,多數留家中自己煮自己食,邵仲衡聞言即笑謂:「咁你煮多啲,下次叫埋我。」記者笑問他不擔心會傳緋聞?他表示與莊端兒是好友:「我哋絕緣,我又唔鍾意喺車尾食蛋糕,呢個(新聞)真係,我睇到都笑咗。」莊端兒直言有潔癖,很少在車廂內進食:「架車有塵㗎嘛,啲cream都會整污糟架車。我唔可以偷食,偷食會俾人知,平日自己一個人食多。」

提到不少藝人陸續復工,邵仲衡透露與張可頤正為ViuTV拍攝新劇:「我哋未合作過,但係我有睇佢啲劇,佢係我哋啲麻甩佬嘅女神嚟,估唔到而家可以生勾勾同佢合作。」兩人於劇中飾演兩公婆,邵仲衡透露有咀嘴鏡頭,記者指現時拍咀戲要加強衞生,他說:「係喎,可能要借位,一切以衞生健康為主。」問到是否因「限聚令」未有拍攝外景?邵仲衡表示暫時只開工數天,會先完成廠景拍攝:「我知佢哋有少少外景,不過大家分得好開企,同埋揀啲大啲、闊啲嘅地方拍囉。」

採訪:盧妹

攝影:林賓尼

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

(攝影:林賓尼)


那仲衡與莊端兒今天擔任黃店店長,幫手義賣。


很多市民一早到場排隊,齊齊「懲罰」黃店。


莊端兒表示自己平日也會選黃店來幫襯。


邵仲衡透露近日為ViuTV拍劇,並與張可頤合作。



鍾意就快D Share啦!