掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【過到就一世】楊千嬅認同老公增磨擦 及時走位避爆發 #楊千嬅

(攝影:林賓尼)楊千嬅壓軸現身東華慈善抗疫騷,演出前她接受傳媒訪問,透露留家抗疫期間肥了10磅。早前在家自我隔離的她,每日教囝囝Torres做功課,千 ...




(攝影:林賓尼)


楊千嬅壓軸現身東華慈善抗疫騷,演出前她接受傳媒訪問,透露留家抗疫期間肥了10磅。早前在家自我隔離的她,每日教囝囝Torres做功課,千嬅坦言感到做母親的壓力,而且深明溫書忌親人的道理:「真係會容易忟憎,不過都了解個仔多咗,所以我要學吓煮嘢食,平衡吓啲生活。之前,老師唔方便嚟,自己同佢跟功課,有時小朋友好似聽咗,但其實冇聽到,我又好緊張,呢排好啲,老師可以一星期嚟一、兩次。」

問她的廚藝有否得到囝囝的認同?千嬅笑說:「佢食晒,應該都OK,都係學啲基本求生技能啫!因為係佢叫我學嘅,有次佢話『其他同學啲媽媽會親自整飯盒畀啲同學帶返學,你都冇整畀我』,我都唔可以用忙做藉口。同埋最近真係多咗同家人、朋友傾偈,大家互相鼓勵、支持。」

不少夫妻因留家抗疫反而增加磨擦,千嬅認為很正常:「我自己走位,就嚟爆就閃,唔係使乜蒸個蛋糕要兩個鐘?呢段時間大家真係要相處,佢獅子座好鍾意安排啲嘢畀我做,半夜12點嗌我執廚房、執阿仔個書架咁樣。其實兩公婆度過到疫情之後,我相信可以一路行落去㗎」她笑言終於有時間與老公齊齊煲劇:「我真係未試過可以睇咁多劇,《愛的迫降》、《梨泰院Class》幾好睇,《夫妻的世界》就唔好睇住太勁,應該搞唔掂。」

此外,有份參與網上音樂會的周柏豪,直言感覺有趣:「最近冇乜機會演出,頭先綵排嗰陣,見到台前幕後感覺好熟悉,但係個方法又好陌生,不過最終都係想籌多啲善款。」他又透露囡囡Sonya已5個月大,開始牙牙學語:「佢識畀手手同轉身,不過就未嗌爸爸,冇咁快。而家見到我嗌『Un咕』,見到媽咪就叫『奶』,同佢拍咗好多片、影咗好多相。」

而鄭融表示久未參與慈善演出,最近多留在家中避疫:「最多都係行山、放狗、喺屋企拍片,去市區個心情會好緊張,因為距離太近。」她亦有意今個月舉行小型網上音樂會:「我哋係藝人,呢個時候,真係想娛樂大家,呢啲時候都有好多正面嘢可以做,令大家開心啲。」

千嬅壓軸出場,她先與及周柏豪合唱《背後女人》,之後表示經歷今次疫情,有很多感受,令她醒覺到最重要活好自己,而家人和身邊的朋友能齊齊整整、健健康康才是最重要的。千嬅指想不到演出原來可以是一件難事,而她與周柏豪未有避忌,在台上攬攬。雖然千嬅獲安排壓軸演出,但她全晚只唱得1首半歌,她大叫唔夠喉。

採訪:盧妹

攝影:林賓尼

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

楊千嬅近排煲劇打發時間。


楊千嬅、周柏豪和鄭融參加慈善音樂會。


鄭融獨唱兩首歌,再與周柏豪合唱。


周柏豪上台祝願大家身體健康。


千嬅壓軸出場,她先與周柏豪合唱,之後再獨唱。


周柏豪先行落台,千嬅與她攬攬。



鍾意就快D Share啦!