掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【3年前出櫃】黎明詩全因前夫而唔做歌手 失婚前終日借酒消愁 #黎明詩

黎明詩早年經歷失婚,3年前突然宣佈出櫃和同性戀人Kelly拍拖,二人也會一起現身公開場合,昨晚黎明詩到新城電台接受倪詩蓓節目訪問,被問到會否分享這現今 ...






黎明詩早年經歷失婚,3年前突然宣佈出櫃和同性戀人Kelly拍拖,二人也會一起現身公開場合,昨晚黎明詩到新城電台接受倪詩蓓節目訪問,被問到會否分享這現今戀情時,她語帶婉拒:「冇諗喎,好穩定冇咩,唔使再講。」相反在節目中黎明詩則大談前一段婚姻經歷。

黎明詩媽咪及親友現居英國,她擔心親人狀況:「妹妹喺英國近3個月唔使返工,不過就出足糧,防疫期間留喺屋企多咗煮嘢食又會同我視像。」黎明另一細佬則居於美國紐約,當地亦是重災區,她說:「細佬都呻好悶,一星期只可以出去兩日買餸,最初我叫佢幫我買口罩,但又寄唔到返香港,結果最後佢自己用返,仲多謝我,嗰邊口罩好短缺,醫護都唔夠用。」

在訪問中黎明詩憶起當從英國返港後,在幕後打工被發掘到幕前唱歌出碟又拍電影,回顧當年明星蒲點,喜歡到Disco跳舞娛樂。歌星事業發展如日中天,但黎明詩卻突然選舉退出娛樂圈結婚,她解釋:「諗應該去人生另一階段,約滿就唔續約,我哋識咗好耐分開過,後來決定又結婚。」亦因前夫不允許她繼續做歌手,婚後決定轉為全職家庭主婦。倪詩蓓追問她前夫屬高大靚仔型,黎明詩說:「唔係因為個樣,係佢心地同性格。」

黎明詩與前夫結婚十幾年後才分開,當時她經歷低潮期:「未正式分開時已經成日借酒消愁,好唔開心,屋企有兩隻狗仔,眼神好懂性望住我喊,朋友又勸我陪我,覺得唔可以再咁落去。」

採訪:卓寶花

攝影:陳俊強

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

黎明詩昨晚到新城電台接受倪詩蓓節目訪問。


黎明詩媽咪及親友現居英國,她擔心親人狀況。


黎明詩與前夫結婚十幾年後才分開,當時她經歷低潮期:「未正式分開時已經成日借酒消愁,好唔開心。」



鍾意就快D Share啦!