掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【爆相爆片】梁漢文現身售樓處八卦 疑入市買磚頭搶撻定貨 #梁漢文 #爆相爆片

由於武漢肺炎疫情影響,打殘香港的經濟圈,有商店倒閉令不少人失業,連樓市都下跌,有新樓盤更出現撻定潮。而隨着疫情緩和,沉寂多月的新盤市場升溫,前日梁漢文 ...






由於武漢肺炎疫情影響,打殘香港的經濟圈,有商店倒閉令不少人失業,連樓市都下跌,有新樓盤更出現撻定潮。而隨着疫情緩和,沉寂多月的新盤市場升溫,前日梁漢文(Edmond)現身售樓處,被讀者楊先生透過「爆相爆片」分享。

昨日楊先生接受《蘋果》電話訪問表示:「噚日(30日)下晝大約5點,見到梁漢文喺尖沙嘴嘅售樓處,佢戴咗口罩,冇乜人認到佢,因為我一直有聽佢嘅歌,所以認出係梁漢文,當時見到有兩、三個agent圍住佢,因為係發售撻定單位,有百幾人嚟登記抽籤,抽到就可以簽合約,佢逗留咗差唔多一粒鐘,但見唔到佢出嚟簽名,應該抽唔中買樓。」據讀者表示,梁漢文現身售樓處睇的新樓盤,是位於將軍澳日出康城,前日重推8位撻定貨,最平一戶售600多萬,最貴逾千萬元。

梁漢文日前才宣佈攞到紅館10月檔期,如疫情緩和,可能是第一個在疫情後重上紅館開騷的歌手,不知是否買「磚頭」大事慶祝呢?《蘋果》向梁漢文了解,他表示:「我只係經過,見到有新樓盤入去八吓,冇想過買樓,亦冇抽過籤,肯定冇逗留一粒鐘,10幾分鐘就走人。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

讀者提供圖片


梁漢文前日現身售樓處。(讀者提供圖片)


被經紀圍。(讀者提供圖片)


讀者指梁漢文未中籤。(讀者提供圖片)


有百多人排隊登記。(讀者提供圖片)



鍾意就快D Share啦!