掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【屈得太耐】梁漢文望開騷釋放負能量 睇樓盤純粹因八卦 #梁漢文

(攝影:林賓尼、YouTube截圖)武漢肺炎疫情,為全球民生及經濟帶來嚴重影響,雖然近日香港的疫情開始緩和,但社會氣氛依然低迷。繼許冠傑、陳志雲及演藝 ...




(攝影:林賓尼、YouTube截圖)


武漢肺炎疫情,為全球民生及經濟帶來嚴重影響,雖然近日香港的疫情開始緩和,但社會氣氛依然低迷。繼許冠傑、陳志雲及演藝人協會等於網上開騷後,東華三院今晚亦舉辦《LOVE actually LIVE actually》抗疫慈善網上音樂會,楊千嬅、容祖兒、梁漢文、蔡一傑、周柏豪、鄭融及姜濤等歌手鼎力支持,為香港人特別是醫護人員打氣。

網上音樂會今晚於荃灣舉行,為避免人流聚集,支持的歌手分別到場獻唱。梁漢文選唱舊歌《重新做人》為香港人打氣:「特別想送畀早前確診嘅空手道運動員曾綺婷,希望大家都越來越好。最近大家stay home,都想提供多啲唔同嘅娛樂畀大家,我知道大家都唔好過,但係我從另一角度睇,覺得大家多咗愛。」他謂網上不少人分享開心、好笑片段,避免負面情緒擴散。早前梁漢文亦有化身KOL拍片,他說:「(煮嘢食嗰啲)唔好提啦,反而早期拍下整消毒濕紙巾,我幾鍾意,實用又有趣啲嘛。」

提到他的10月紅館騷,梁漢文說:「始終都要行嘅,你問我係咪信心十足?我當然期望個騷,無論我係咪疫後第一人都好,我最希望大家可以釋放負面情緒同埋帶希望畀大家,我覺得呢個係我使命同責任。」至於會否邀請好兄弟Big Four上台演出?梁漢文透露暫時未計劃演唱會細節,只能與導演及不同音樂人開會:「我都兩、三年冇出新歌,想錄幾新歌畀大家聽下。」問到日前他到將軍澳睇樓盤,梁漢文說:「經過八卦下啫,喺屋企磨得太耐,都係想知多啲。」

梁詠琪(GiGi)今晚都有份參演東華online騷,提到她早前曾到西班牙探親後,GiGi表示返港後跟很多香港市民一樣,進行自我隔離,保障自己及其他人的安全。講到留在家中避疫,GiGi笑言每日都要諗節目在家打發時間:「大人容易啲嘅,小朋友難啲,要幫佢安排好多活動,所以我會安排佢(女兒Sophia)做啲長時間啲嘅活動,好似畫畫、砌puzzle(拼圖)、唱歌、跳舞咁,其實小朋友有父母陪住已經好開心。」

再講到GiGi與一班好友楊采妮、李心潔、許茹芸成立了慈善教育基金,GiGi表示她們雖然分隔世界不同地方,但大家都同樣面對抗疫的困難,所以基金先買了一批成人口罩給7至8個團體分發給有需要人士,後來她們想到基金想服務的對象是小朋友,亦察覺好香港好多病童要出入醫院,消耗口罩好多,所以又買了一批小童口罩及準備了一些玩具給團體,再分發給病童及幼稚園學生。之後GiGi獻唱了她的經典作《花火》。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

梁漢文表示早前去睇樓盤主要是因為八卦。


梁漢文與曾確診的空手道運動員曾綺婷,進行視像對話。(YouTube截圖)


GiGi分享留家抗疫如何打發時間。


GiGi今晚獻唱《花火》。



鍾意就快D Share啦!