掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

黃智雯背後支持閔大人 #黃智雯

黃智雯不過問謝東閔的感情事。
黃智雯背後支持閔大人藝人黃智雯昨日到電台受訪,對於好友謝東閔與朱智賢的感情風波,她說:「身為閔大人朋友,唔想過問太多,講太多都幫唔到件事,感情事留畀佢 ...




黃智雯背後支持閔大人

藝人黃智雯昨日到電台受訪,對於好友謝東閔與朱智賢的感情風波,她說:「身為閔大人朋友,唔想過問太多,講太多都幫唔到件事,感情事留畀佢哋自己解決,我會喺背後支持佢。(戥佢唔抵畀人叫『綠帽俠』?)成年人嘅感情事交畀佢哋處理。我哋有約食飯,但佢需要時間處理啲事,希望事情過後,大家再食飯敍舊。」

另外,講到劇集《十八年後的終極告白》及下周播出的《降魔的2.0》均由她主演,她笑言首次兩劇「疊住上」,但風格不同。又透露下周拍新劇《刑偵日記》,飾演拆彈專家的她近期頻頻健身:「成日着背心,所以重點鍛煉上半身。」她很開心與前輩惠英紅等合作,希望在對方身上偷師。






鍾意就快D Share啦!