掃呢頁CODE去手機

2014年11月27日 星期四

[壹週刊 - 1290] 洗米華吉隆坡送大屋  Mandy Lieu富貴還鄉 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,劉碧麗,M1,




探熱針

洗米華吉隆坡送大屋  Mandy Lieu富貴還鄉

搭上澳門賭業猛人、太陽娛樂文化老闆洗米華(周焯華)後, Mandy Lieu忽然富貴。一炮過付清西半山一億豪宅後,得寵的她想再下一城於澳門置業,方便密會男友。澳門行宮未搞掂,但據知遠在大馬的娘家亦受惠,周焯華愛屋及烏,贈送吉隆坡獨立屋,讓極得寵的 Mandy Lieu安頓家人。

一個富貴,全家受惠,家境普通的 Mandy Lieu,在大馬的公立學校中學畢業後便來港發展,如今陪賭陪玩做肉墊有價,富貴還鄉!

三層高獨立屋

陪男友豪賭百家樂, Mandy Lieu化身人肉坐墊,讓對方坐大髀,據知,當晚贏過千萬的周焯華,開心到當眾叫她做「老婆」。

事實上, Mandy Lieu得寵度的確不斷上升,周焯華甚至愛屋及烏,在吉隆坡買下獨立屋,安置 Mandy Lieu的家人。

「 Mandy舊年仲話冇錢買樓,但今年年頭就突然喺大馬買咗間三層高獨立屋,話俾屋企人住,聽聞佢細佬全家已經搬咗入去。 Mandy好錫細佬同個歲幾嘅姪仔,今年十一月佢返咗大馬一次,買咗好多禮物俾姪仔。小朋友學緊講嘢,投訴姑媽少返去探佢,仲鬧 Mandy係衰姑媽,好搞笑。」知情

者說。

早前 Mandy Lieu陪洗米華豪賭百家樂,悉心打扮露出半球的她甘做人肉坐墊,陪賭陪笑,對洗米華千依百順。

Mandy Lieu早前購入價值一億的西半山珒然,本來只付了 5%首期,尾數八千多萬一炮過在十一月五日付清。

Mandy Lieu十分愛錫姪仔,十一月特別返大馬探他。

擔心治安差

為保護家人,入行以來, Mandy人前人後甚少提及家庭狀況,只稱父親是美國人、媽咪是大馬華僑。如今富貴,更加口密。

「 Mandy好想多啲返大馬,但佢個契媽話大馬治安唔好,叫佢留番喺香港;舊年 Mandy有個同學個姐夫俾人綁架,尤其佢而家泊咗個大碼頭又咁富貴,都擔心太高調會成為目標好危險,所以都係謹慎啲好。」知情者說。

早前洗米華帶 Mandy Lieu到美國傾生意,因她英文流利又樣靚身材正,令他好有面子。

洗米華和 Mandy Lieu平均一星期見三日,早前本刊拍到二人撐枱腳後,雙雙返回男方位於九龍站的豪宅。

Mandy Lieu一向深受大品牌歡迎,上月她便和許志安出席時裝活動,但有傳自陪賭片段曝光後,令客戶卻步。



在洗米華面前, Mandy Lieu永遠笑面迎人,更大讚對方教懂她很多東西。

洗米華為氹番老婆,十一月初豪花五百萬請她和一班好友歐遊,為她慶祝三十四歲生辰,更狂送三千萬鑽飾補鑊。

窮 model

廿九歲的 Mandy Lieu能操粵語、普通話、馬來西亞、英、日語,被男友洗米華大讚有文化。家境一般的她在大馬怡保出生,八歲隨家人移居吉隆坡,因為家境問題,有段時間跟契媽生活,雖然如此,但 Mandy媽仍努力栽培,讓她學鋼琴和芭蕾舞。

求學時期一直讀公立學校,十六歲開始做 model賺零用,直到中學畢業即轉做全職, 03年來港發展。離鄉別井, Mandy自爆為慳錢,香港屋企初期連枱都冇一張。



鍾意就快D Share啦!