掃呢頁CODE去手機

2014年11月27日 星期四

[壹週刊 - 1290] 梁 Gi甩唔到手 梁 Gi,梁詠琪,M1,




大肚婆佗住五個幾月肚,行得耐條腰開始攰,忍唔住伸手托住後腰。

同你吟一吟

梁 Gi甩唔到手

梁詠琪同西班牙籍老公經兩年幾努力,明年三月終於出成績表。老婆佗住混血 B, Sergio做貼身妹仔,仲話想同公司攞 no paid leave,陪坐月湊女。

緊張到幾乎連工都唔想返嘅 Sergio,上星期六(十一月二十二日)陪 GiGi出街 shopping,兩公婆喺中環歌賦街一帶騰來騰去買家品,坐 cafe hea吓,但不論行到邊, Sergio唔係拖就係扶住大肚婆,好黐手!

婚姻關係,短中長程,冇人可以肯定將來,但當下所見,八珍將嫁咗個鬼佬嘅梁 Gi,同唔少嫁個有錢人嘅女星比較,結論係:唔使打探老公行踪,唔使懷疑隻佬究竟係咪同小三一齊, happy好多。

Sergio失驚無神錫啖老婆,二人結婚已經滿三年,呢類鏡頭,依然經常見到。

企定定都拖住,更何況上落級。

梁 Gi去完洗手間, Sergio第一時間起身扶老婆坐低。

上個月十八號 Sergio生日,當日梁 Gi同老公出席朋友婚禮後放相留言:見證朋友的幸福……也和老公一起過了一個浪漫的下午!



鍾意就快D Share啦!