掃呢頁CODE去手機

2014年11月27日 星期四

[壹週刊 - 1290] 騎呢選美騷 亞姐紋身照攞冠軍 亞姐,亞洲小姐,M1,




今屆新鮮出爐亞姐,冠軍張軼君(中)、亞軍唐淑薇(左)及季軍陳洋鈴(右)均表示對公司很有信心,不怕冇糧出。

探熱針

騎呢選美騷 亞姐紋身照攞冠軍

賣盤臨門撻 Q,亞視財政危危乎,搞到要周圍撲水,才能完成今屆亞洲小姐競選。禍不單行,總決賽當晚,由於錄影廠內逼滿強國觀眾,不單只在直播錄影廠內行出行入,完騷後更一窩蜂衝上台同冠亞季軍影合照,場面幾乎失控。至於出爐亞姐張軼君,腰間即使有個 10cm大的花形紋身,照樣可以爆冷奪冠,亞視,真係點都得!

激嬲呂志和

亞視賣盤不成,加上財政危機未解決,隨時有機會清盤收場。

「本來呂志和肯出三十億買亞視,出咁多錢買個台返嚟,仲要額外攞多嚿錢出嚟幫亞視還債,點知王征中途反價,話三十億唔夠,當人『水魚』咩,呂志和嬲嬲哋咪唔買囉!原本佢已經搵咗曾志偉幫手,拉攏劉德華佢哋幫手擦番靚亞視個牌頭,而家乜都唔使啦,最大機會係清盤!」知情者說。

雖然如此,不過亞洲電視執行董事葉家寶仍死撐:「一路傾緊新買主,對亞視續牌好樂觀,好多人對亞視好有興趣,前景好樂觀。」

電視台照賣、亞姐照選。但出名騎呢多於鬥靚的亞姐選舉,當中五大笑位,真係估佢唔到。

笑位一:無掩雞籠

選美期間,台下班強國觀眾可以在錄影廠內自出自入,高談闊論,完全懶理直播進行中。

笑位二:紋身冠軍

笑位二

張軼君紋身照樣可以得冠軍,是史上首位紋身亞姐,夠晒騎呢!

亞洲小姐以「凝聚萬象,純美再生」為主題,但黑馬冠軍張軼君,腰間卻有一個 10cm大的花形紋身,絕對是香港開埠以來,首位公開有紋身的、依然攞冠軍的佳麗。

笑位三:黃夏蕙被趕

當晚除咗有天下無敵美魔女宮雪花充撐場面外,仲有黃夏蕙 BB。完騷後夾硬衝上台影大合照,葉家寶見到,第一時間截住夏蕙 BB,仲想趕佢落台,好在夏蕙 BB馬步夠穩,趕極唔走,之後仲指住葉家寶係咁鬧。

笑位三

夏蕙姨好想影大合照,不過葉家寶夠眼明手快,第一時間趕佢走,唔想嚇親人。

笑位四:作大

笑位四

做亞姐可以有過百萬年薪,葉家寶吹到咁大,搵鬼信咩?

亞洲電視執行董事葉家寶,聲稱亞姐有一萬元月薪外,還有剪綵及代言活動,計計埋埋會有百萬年薪喎。真嘅?係咪咁多 job先?亞視會唔會拖糧先?

笑位五:人肉布景板

出爐三位亞姐,冠軍張軼君、亞軍唐淑薇及季軍陳洋鈴,完騷後原本被安排接受傳媒訪問,但場內過百內地觀眾全都衝上台影合照,三位亞姐即時化身人肉布景板,影足一小時都未影完。

笑位五

完騷後,大批觀眾衝上台求合照,三位出爐亞姐似早已知道要做人肉布景板,來者不拒。

傳奇亞姐宮雪花及最高貴亞姐羅芊霖(原名羅霖)是總決賽當晚的頒獎嘉賓。

呂志和原本找來曾志偉幫手,再拉攏劉德華合作擦靚亞視個牌,可惜因王征反價,令到賣盤不成。



鍾意就快D Share啦!