掃呢頁CODE去手機

2014年11月27日 星期四

[壹週刊 - 1290] 食女斷正 周家蔚發爛 洪天明守行為贖罪 洪天明,周家蔚,M1,




探熱針

食女斷正 周家蔚發爛 洪天明守行為贖罪

洪天明跟周家蔚結婚兩年,一直有女埋身,經常留在內地開工的他,跟內地索模及性感女約會先後斷正,已再度懷孕四個月的周家蔚,雖然口講相信對方,但私下對經常玩失蹤的花弗老公,十分不滿。

據知,上月中在內地開工拍電視劇《潮拜武當》的洪天明,遠離老婆視線範圍又再作反,跟劇中一班妹妹仔玩到癲,其間更偷召內地女友前往探班,在港養胎一樣收到風的周家蔚,忍唔住跟老公鬧大交。返到香港,洪天明全天候陪老婆,戒夜蒲甚至唔玩微信,暫時斷絕其他野花聯絡,守行為補鑊。

由朝陪到黑

上週五(十一月二十一日),在內地拍劇作反,自由自在三星期後,洪天明終於返屋企交人。早上十點開始,揸住百萬積架新車載老婆到太子道食早餐,落車後跑去幫老婆開車門,再拖實入餐廳。食完再送老婆到彌敦道睇牙醫,一個鐘後離開診所,洪天明跟住揸車到九龍城買日用品。泊好車,摩打腳到街巿掃貨再去銀行,周家蔚留在車上小睡;唔夠半句鐘,完成任務的洪天明折返,先走一轉紅磡,才返油塘屋企。

在家一粒鐘,兩公婆再孖咇外出,過海到上環睇寫字樓租盤後,再揸車落灣仔;原來當晚約好了佘詩曼、曾志偉、錢嘉樂夫婦等食飯,之後一齊過伊館睇阮兆祥做棟篤笑。散場後,原班人馬到新光食消夜,全日陪老婆活動。

上週五,洪天明載周家蔚去食早餐,落車後即兜向左邊,幫老婆開車門。

回港謝罪,食完早餐,洪天明做阿四去九龍城買廁紙及日用品。

連走幾場,周家蔚攰到要在車上瞓覺補一補。

講心事爆喊

返到香港變廿四孝老公,事出有因!早前在武當山拍劇期間,無王管的洪天明變甩繩馬騮,對劇中一班妹妹仔十分嗒糖,幾乎個個都啱,周家蔚收到風後,發晒爛渣嘈大交。

「天明好鍾意黐埋班妹妹仔玩,玩到好癲,有時飲大幾杯就捉住人哋講心事,仲會講到喊,話自己同老婆近排有問題好唔開心。大家安慰佢,提議佢帶老婆出去玩,天明又話兩個人溝通唔到,又話自己連老婆電話都唔聽。後來啲女仔都覺得天明只係製造話題『搵食』,大家都自動閃開。」知情者透露。

妹妹仔唔落疊,向來朋友多的洪天明索性叫內地女友去探班,在當地逗留三星期,有幾個女性朋友不怕千里迢迢,特登到武當山跟他食飯短聚,洪天明亦會識做撇開劇組,跟來探他的朋友聯誼。

夜晚得閒唔使開工,洪天明又跟一班女仔在房敷 mask。

到伊館睇阮兆祥,周家蔚約埋一班姊妹包括佘詩曼、梁靖琪、文頌嫻等一齊食飯。

在武當山拍外景,洪天明跟一班妹妹仔玩到癲,試過扮大爺要其他女仔按摩。

喪玩剝褲

拍劇期間,洪天明又同蔚雨芯、功夫新星出身的何佩珉玩剝褲並放上網,鏡頭外,楊怡及林秀怡都有份一齊剝。

聽話唔玩微信

洪天明花弗唔定性,再被觸動神經的周家蔚即使隔空找晦氣,他亦好少理,激到有四個月身孕的老婆比未大肚前瘦多三磅。回港休息兩星期,知衰洪天明即時做嘢,連日來自我守行為,做老婆阿四。

「天明應承 Janet(周家蔚)唔會單獨去夜街,就算約人飲嘢都唔會, Janet唔想佢同班女仔繼續聯絡,要天明刪咗之前個 WeChat,佢都即刻照做。下個月返內地拍新劇,到時點都得忍一陣,冇乜所謂。」知情者說。

週一,洪天明一家三口出外食飯,他又做賓仔幫手攞新買的壓力煲,及大袋食物返屋企。

老公在外拍劇,大肚周家蔚亦幫手搵奶粉錢,早前著六吋高踭鞋出席活動。

老爺洪金寶催婚又催抱孫,婚後的周家蔚三年抱兩,更打算再追個女。

6月,內地模特兒杜顏嘉跟洪天明夜蒲親密照放上網,踢爆他背住老婆繼續玩。

洪天明鍾意玩車,不過做老豆後,他將 Audi及電單車放上網出售,講明「等錢使」。

夜晚得閒唔使開工,洪天明又跟一班女仔在房敷 mask。

10年,洪天明在內地拍電視劇《濟公》期間撻着內地女演員玩失蹤,周家蔚發火分手,其後洪天明隔空氹女友,在微博送花公開道歉,成功箍煲。

補鑊黨

離開老婆視線範圍出埠開工,尤其北上,特別易出事,最緊要補鑊快認錯快,一次又一次過骨。

喊爆道歉 陳浩民

11年在橫店借醉狼吻狼攬陳嘉桓,舉止失禮,事後開記招痛哭道歉,更對身懷六甲的老婆蔣麗莎認錯,承諾日後戒酒唔再出事,終獲老婆原諒。

晒恩愛 馬德鐘

入行緋聞纏身的人夫馬德鐘, 06年明目張膽追郭羡妮,辣㷫老婆張筱蘭帶埋兒子移居法國,之後跟小三 Katherine秘遊泰國又再斷正,偷食形象導致工作量大減後,馬德鐘才鳥倦知還,親往法國箍煲,自此每逢大小場合都帶住老婆晒恩愛,轉型做好男人。

分身家 成龍

99年,吳綺莉為成龍誕下「小龍女」吳卓林,事後成龍即時補鑊,立遺囑將身家分一半給老婆,忍功了得的林鳳嬌亦從未因為「小龍女」開聲追究,繼續扮冇事。



鍾意就快D Share啦!