掃呢頁CODE去手機

2015年7月16日 星期四

沙灘家庭樂 李克勤見索女即閃 [壹週刊 - 1323] 克勤,李克勤,M1,



雖然有比堅尼索女氹氹轉,但克勤卻表現避忌,全程目不斜視。

探熱針

沙灘家庭樂 李克勤見索女即閃

九月將與容祖兒在紅館舉行演唱會的李克勤,排練在即撞正兩個寶貝仔放暑假,廿四孝老豆唧出空檔,安排家庭樂。在三十三度高溫下,克勤同老婆盧淑儀帶埋兩個仔,一家四口到淺水灣沙灘進行下水禮,陪太子玩沙,兩公婆全程無落水,著住 T恤短褲的克勤,臨走時同兩個仔去沖身,見有比堅尼索女行過,馬上低頭目不斜視,急急腳閃人。

做足防曬

反應好!同容祖兒的紅館騷已加到十一場,李克勤亦開始全天候備戰,日日開會傾內容,又要分身為《左麟右李》的國內巡迴做準備;不過點忙都好,一定預留時間給家人。

上週二(七月七日)下午三時,克勤孖住老婆盧淑儀,帶埋兩個仔到淺水灣同陽光玩遊戲。習慣到泳池游水的克勤,去沙灘只為兩個仔可以玩沙。

三十三度天氣又翳又熱,兩公婆揀到樹蔭下坐,克勤著住 T恤短褲,老婆盧淑儀更加用太陽帽遮住大半塊面,完全冇落水打算,至於兩個小朋友亦戴住太陽帽,又在頸位加毛巾,慎防被猛烈陽光曬傷。

今年七歲的 Ryan,攞住膠桶膠鏟一支箭走到海邊玩沙,媽咪就拖住細仔 Rex跟後,盧淑儀彎低身同細仔玩水,乖巧的 Rex有樣學樣,兩母子玩到濕晒身。

玩完水,盧淑儀行返去樹蔭底陪老公, Rex就跟實哥哥砌沙堆,兩兄弟跑來跑去,玩得非常開心。

放電兩小時,兩公婆開始收拾行裝打道回府,一聽見媽咪叫, Ryan同 Rex便乖乖跑回父母身邊,完全無扭計,好家教!

李太幫兩個仔換好衫, Ryan跳跳扎一馬當先,李太就顧住照顧細仔 Rex。

八號風球翌日,李克勤已火速飛重慶,同校長綵排演唱會。

雖然唔同唱片公司,但李克勤同容祖兒卻 friend到一齊開演唱會。

唔敢望索女

由於 Ryan玩到全身汗又黐滿沙,兩公婆於是帶他到更衣室外露天花灑沖身。盧淑儀幫 Ryan沖身,克勤就熟練地將沙灘墊拉開變成臨時屏風,遮住 Ryan的身體。

其間,不停有比堅尼索女出出入入更衣室,戴住 cap帽太陽眼鏡的克勤,一直耷低頭目不斜視,等到 Ryan換好衫,第一時間鬆人。

傍晚五點,李生李太開始執嘢離開,李太指住遠處的更衣室,克勤即行去霸定沖身花灑。

夫妻極有默契,老婆幫兒子沖身,克勤就用膠墊遮擋,怕被人偷影。

Ryan

7歲的 Ryan同 5歲的 Rex,不停裝水堆沙玩,非常雀躍。

Rex

打風睇戲

沙灘家庭樂後兩日,打風放假,下午四時多,去數碼港睇《迷你兵團》,未夠鐘,克勤先陪兩個仔到麥記食薯條,原來當日克勤兩公婆約了 Ryan的同學仔及家長,一齊睇戲聯誼。

要準備演唱會,又要 keep住兒子的朋友圈,克勤分身不暇。

盧淑儀拖 Rex去海邊玩水,見小朋友有啲驚,盧淑儀彎身摸水示範, Rex才有樣學樣。

兩個仔在海邊玩沙,李太大部分時間,都陪老公在樹下休息。

盧淑儀一見 Ryan同學的家長到場,即撲出去打招呼。

睇戲前,克勤和兩個仔在麥記開餐。

老婆 like

入行 30年,李克勤 06年跟盧淑儀結婚後,安守本分,對身邊的女藝人非常避忌,唯獨與天后容祖兒特別老友,經常是李宅座上客。由十一年前合唱《刻不容緩》開始,其後再合作拉闊音樂會,容祖兒幾乎是克勤唯一紅顏知己,最主要原因,是老婆盧淑儀是對方的 fans。

到去年 6月,容祖兒在生日會上重提合作事,今年九月將再同台演出。

鍾意就快D Share啦!