掃呢頁CODE去手機

2015年7月16日 星期四

賣豬仔 演唱會開唔成 欣宜信錯蕭定一 [壹週刊 - 1323] 蕭定一,欣宜,M1,



探熱針

賣豬仔 演唱會開唔成 欣宜信錯蕭定一

早前蕭定一的中國 3D數碼娛樂,與專營𡃁模市場的 GME合併,有指欣宜與周秀娜爭做公司一姐,但實情是,自去年簽約蕭定一後,欣宜工作量不算多,當日簽約時講好的演唱會期票亦遲遲未兌現。近日欣宜向公司舊事重提,有高層卻以資金不足為由,要求欣宜開騷要自己化妝上台。擺明搵藉口,難怪欣宜嬲爆,向友人訴苦信錯公司。

愈肥愈自信

雖然體重反彈至二百磅,仍無損欣宜的爆棚自信,不停在社交網站大晒自己穿低胸緊身衫肉照,甚至希望公司盡快完成她在紅館開個人演唱會的心願。

「欣宜一向好有自信,就算而家肥番,佢一啲都唔介意,身邊人仲讚佢 cute,令欣宜更加堅持唔減,亦唔擔心會影響演藝前途。舊年簽中國 3D數碼娛樂,阿一(蕭定一)大讚佢唱歌好掂,講明會幫欣宜開個人演唱會,但過咗年幾,仲係冇聲冇氣。」知情人說。

近日欣宜主動向公司重提開演唱會一事,卻遭高層大潑冷水。

「佢哋話而家做演唱會好難有錢賺,更加負擔唔到化妝費,叫欣宜如果想開,不如自己化妝上台。」其實一般演唱會化妝,化妝師每場最少收四、五萬左右,再視乎場數及歌手級數再作調整。「欣宜聽到真係好嬲,因為平時出 job佢已經試過要自己化妝,估唔到而家仲要佢化埋妝上台開演唱會,擺明搵藉口。」

去年四月,欣宜加盟蕭定一公司,二人在記者會上簽約。

欣宜將晒胸相放上 IG,自信爆棚。

肥姐視愛女欣宜如珠如寶,但自她離世後,欣宜只能孤軍作戰。

有得睇冇得使

公司態度愛理不理,就連欣宜近日接拍的位元堂養陰丸廣告,全靠父親鄭少秋《大時代》效應帶挈,廣告商自動搵上門。

「阿一嗰邊其實無乜幫到欣宜,個位元堂廣告,都係廣告商想食番秋官效應,自己搵上門,廣告酬勞得十萬,公司抽咗一半佣,欣宜只係得幾萬蚊落袋。」

剛滿二十八歲的欣宜,曾經講過窮到銀行得番一百蚊,就連現居的嘉禾苑單位,業權也歸陳淑芬及肥姐胞姊擁有,欣宜無份。

「雖然肥姐留咗四千三百萬遺產俾欣宜,但啲錢放晒入遺產基金,要欣宜三十五歲先可以攞到一半,尾數要到佢四十歲先攞得。因為肥姐擔心個女會亂使錢,每月只可以响基金裡面攞二萬蚊零用,幾千萬又點?都係有得睇冇得使。」知情人說。

父親鄭少秋因《大時代》 hit爆,帶挈欣宜被位元堂睇中拍新廣告。

GME靠周秀娜省靚招牌,旗下𡃁模個個有身材。

一○年,陳淑芬將欣宜經理人合約轉到何哲圖(左)的「星煥」旗下。

無地位

肥姐安排下,欣宜曾是劉家昌徒弟。

現年二十八歲的欣宜,自小便充滿表演慾,熱愛唱歌跳舞,肥姐早已為她鋪路闖娛樂圈,除了搵張玉珊幫愛女減肥,臨終前更安排欣宜簽約好友劉家昌,後來因陳淑芬關係,最終與劉家昌解約;並於 10年在陳淑芬穿針引線下加盟何哲圖的「星煥國際」,推出首張個人專輯《有故事的人》。

同年再推出第二張大碟《故事的配角》,成績備受肯定。後來與「星煥」約滿,去年欣宜宣布加盟蕭定一旗下的「中國 3D數碼娛樂」,簽約五年。近日,「中國 3D數碼娛樂」與周秀娜所屬、靠𡃁模事業起家的 GME公司合併,令賣實力唔賣樣,甚至愈來愈肥的欣宜,在公司更加無椗企。

鍾意就快D Share啦!