掃呢頁CODE去手機

2015年7月16日 星期四

34C港產索模重考DSE報捷 考獲34分





其他影片:>>






0靚模一定讀唔到書?唔係。絕對唔係。擁有34C驕人身材、今年亦有份出寫真嘅港產0靚模Elise(陶嘉莹),就係一個例外。

仲記唔記得邊個Donut成員Elise?被形容為「翻版蔡少芬」嗰個呢,中文名叫陶嘉莹,今年20歲。佢對上一次見報,已經係一年前嘅事,係喇,又係7月,書展呀嘛!

今年Elise又係聯同Donut一齊出寫真,書名叫《回家‧愛》,性感寫真,有三點式,仲有sexy純純兔look;其實今年Elise除咗書展關佢事之外,仲有DSE放榜。就讀九龍塘陳樹渠紀念中學嘅Elise,報考六科,包括中文、英文、數學、通識會計及財務概論,仲有經濟。成績係——34分!而且,今年佢係以重考生身份應試,考到如此佳績,全憑個人努力堅持不放棄。

今日《蘋果》同埋Elise一齊返學校拎成績單,一收到當下自然開心跳起Yeah,佢話:「依家best 5有30分,總分有34分,穩陣入到我最想入嘅學系,所以都好開心。」考得最好係通識,攞咗5星星;另外有三科都攞咗三個5星,分別係中文、經濟同會計;最唔滿意係英文同數學,英文攞咗4,數學攞咗level 5:「比自己預期低咗。」

其實今年Elise係重考0架,上年佢best 5考得23分,自言分數比自己預期低好多分,而且亦覺得自己唔係發揮得最好,「重讀嘅話就係一個新嘅機會,畀我有更多時間準備,努力番,去考一個更好分數。」噚晚Elise都好緊張,不斷安慰自己,又係咁上高登,睇番其他人係點樣度過噚晚,「其實都瞓得著嘅,但係咁碌嚟碌去,到今朝六點就起咗身準備返嚟學校攞成績單喇。」

Elise依家得到咁好成績,當然鬆晒啦。之前Elise表示好想入港大法律系,咁依家得到呢個咁好成績,是否增加達成夢想機會?Elise話:「因為我今年係第二次考,所以想保守啲穩陣啲。我都同屋企人商量過,如果學士讀法律系的話,出路係會有風險啲,所以屋企人都建議我讀番BBA金融嗰啲。讀完書出嚟做番幾年嘢,儲啲錢,之後再進修上去,因為個課程都幾貴。」Elise表示,佢嘅最終夢想,都係做律師,由小學已經係,所以無論點都好,都一定會堅持落去!

(攝影:陳俊強) 攞咗成績,即開心到跳起!
覺得Elise越嚟越似蔡少芬!
鍾意就快D Share啦!