掃呢頁CODE去手機

2016年5月12日 星期四

羅霖時運高 同場撞唔到劉坤銘 [壹週刊 - 1366] __,劉坤銘,羅霖,M1,

只有7歲的子晉同羅霖行街,全程黐到實。同你吟一吟羅霖時運高 同場撞唔到劉坤銘同劉坤銘各走各路三年,對方斗零贍養費都唔俾,三個仔的學費供養又一減再減,年過五十,先來出寫真擔起頭家的羅霖,一樣有本事供兩個仔出國讀書,仲話趁住自己副「架生」見得人,今個月底去法國酒莊影婚紗相留倩影,財力絕對不容忽視。公幹在即,羅霖趁住空檔,上週一(2日)公眾假期,下午四點帶住細仔子晉去金鐘太古廣場行街,兩人全程繑晒手,有 ...


只有 7歲的子晉同羅霖行街,全程黐到實。

同你吟一吟

羅霖時運高 同場撞唔到劉坤銘

同劉坤銘各走各路三年,對方斗零贍養費都唔俾,三個仔的學費供養又一減再減,年過五十,先來出寫真擔起頭家的羅霖,一樣有本事供兩個仔出國讀書,仲話趁住自己副「架生」見得人,今個月底去法國酒莊影婚紗相留倩影,財力絕對不容忽視。

公幹在即,羅霖趁住空檔,上週一( 2日)公眾假期,下午四點帶住細仔子晉去金鐘太古廣場行街,兩人全程繑晒手,有講有笑,一致地面帶甜到漏嘅笑容,兩母子關係有 close,呃唔到人。

羅霖孖住子晉去 Burberry兜咗個圈,在職員的陪同下,行落地下品牌的 pop up花店,誇張到搵埋個攝影師出嚟幫兩母子喺花店狂影,周邊還有十多名旁觀者影埋一份,十足十小型記者會一樣。

夾都冇咁啱,同一時間,由枕邊人,變陌路人嘅劉坤銘,同樣喺太古廣場蒲頭,一支公去 great入貨,主攻食材,似乎為晚餐做準備。行足半個鐘,劉坤銘買到一籃都係先走人,而羅霖就同囝囝翻兜再上返去 Burberry繼續 shopping,兩人最後都緣慳一面,同一個地方都撞唔正,證明羅霖時運高,唔使眼寃!

大客仔出現,鋪頭三個 sales一齊服侍羅霖。

有攝影師陪同幫羅霖母子影家庭照。

在職員的陪同下,羅霖孖住子晉殺落品牌的 pop up花店。

年過半百的羅霖靠拋胸出寫真,加上做生意,養起三個小朋友。

公眾假期前幾日,劉坤銘同三條 king,於大坑飲酒吹水。

劉坤銘主攻有機肉類,睇完一輪,最終空手而回。

接近凌晨時分,劉坤銘先行送朋友離開。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!