掃呢頁CODE去手機

2016年5月12日 星期四

素人美魔女真人騷未齊腳 羅霖陳莉敏齋等 [壹週刊 - 1366] __,陳莉敏,羅霖,Queenie Chan,M1,

娛樂偵訊素人美魔女真人騷未齊腳 羅霖陳莉敏齋等ViuTV以真人騷做主打的節目,贏收視贏口碑!反之收視每況愈下的大台為救亡,下旨《沒女大翻身》出位編導岑應密鑼緊鼓搞美魔女真人騷,更找來美魔女羅霖同陳莉敏負責領軍,有指仍未搵齊素人美魔女,搞到羅霖等人空等,反擊戰隨時落空。打厚臉皮抄橋陳莉敏早在三月中已在fb登出搵素人美魔女啟事,可惜反應一般。面對ViuTV來勢洶洶,一班女仔打到飛起的《G-1格鬥會》成 ...


娛樂偵訊

素人美魔女真人騷未齊腳 羅霖陳莉敏齋等

ViuTV以真人騷做主打的節目,贏收視贏口碑!反之收視每況愈下的大台為救亡,下旨《沒女大翻身》出位編導岑應密鑼緊鼓搞美魔女真人騷,更找來美魔女羅霖同陳莉敏負責領軍,有指仍未搵齊素人美魔女,搞到羅霖等人空等,反擊戰隨時落空。

打厚臉皮抄橋

陳莉敏早在三月中已在 fb登出搵素人美魔女啟事,可惜反應一般。

面對 ViuTV來勢洶洶,一班女仔打到飛起的《 G-1格鬥會》成功製造話題,搞到大台收視下降,在陣腳大亂下,先叫崔建邦停工半年特訓參加職業 MMA搵命搏,格鬥橋照抄。

四十至六十歲

ViuTV的《 G1-格鬥會》成功製造熱話,搶去大台唔少收視,大台仲要抄橋搞,搵崔建邦打職業 MMA來反擊。

為了盡怏安排新節目對戰,技窮的無綫只好找擅長搞真人騷的編導岑應出手。「岑應之前搞嘅《沒女大翻身》、《求愛大作戰》同《盛女愛作戰》都能夠成功製造話題,無綫要搞個熱話節目,所以一諗就諗到岑應,要佢急搞嚟反擊。岑應好快就諗到橋,話要搞個美魔女真人騷,仲搵埋羅霖同陳莉敏做膽,再搵班四十至六十歲嘅素人美魔女撐起個節目, gimmick夠晒。」有知情者說。

希望六月開拍

據知,羅霖與陳莉敏已準備隨時 standby拍攝,可惜因為未搵到素人美魔女,搞到遲遲開唔到工。「本來幾個禮拜前想開始拍,不過,素人美魔女真係好難搵,搵到而家都仲未搵到,羅霖又要飛歐洲影嘢,希望六月可以開拍,如果仲未開到,真係大鑊,最急切係搵個素人美魔女,岑應、陳莉敏同羅霖已經散晒口風俾身邊朋友,叫佢哋幫手留意。」有知情者說。

2014年《沒女大翻身》

2012年《盛女愛作戰》

2013年《求愛大作戰》

已低調面試

岑應擅搞真人騷,每次製作的節目都成為熱話。

因時間緊逼,倉促埋班下,據聞之前低調面試的素人,質素麻麻!「係有啲素人參加選舉,不過,質素真係太差,根本稱唔上係美魔女,有啲仲整容整到好勁。岑應已經俾闊條路自己行,要求個素人唔限係香港人,可以係內地或者係台灣人,可能到最後為咗反擊戰,岑應又要使出做枚嘅絕招。」有知情者說。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!