網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月2日 星期四

【爭食黃宗澤】17歲「9線奀星」投懷送抱 擊退進擊女劉佩玥 __,劉佩玥,黃宗澤,

今日有報道喺新劇入面同Bosco飾演夫妻嘅龔嘉欣喺煞科宴上面,兩杯落肚,飲到面紅耳赤,被人攝人鏡頭嘅相,全部都係對住Bosco又攬又錫,今次真係水洗都唔清。之但係,事實往往就發生喺鏡頭背後,喺當晚嘅煞科宴上面,進擊的女子,其實是另有其人。進擊的女子1號2013年港姐季軍劉佩玥,出名是一個樣貌平平,但非常主動的女子,曾搭上富家公子何猷亨,二人深宵促膝談心食意粉,之後跟鍾嘉欣舊愛龍虎武師伍允龍戀上,兩 ...




其他影片:>>






今日有報道喺新劇入面同Bosco飾演夫妻嘅龔嘉欣喺煞科宴上面,兩杯落肚,飲到面紅耳赤,被人攝人鏡頭嘅相,全部都係對住Bosco又攬又錫,今次真係水洗都唔清。之但係,事實往往就發生喺鏡頭背後,喺當晚嘅煞科宴上面,進擊的女子,其實是另有其人。進擊的女子1號2013年港姐季軍劉佩玥,出名是一個樣貌平平,但非常主動的女子,曾搭上富家公子何猷亨,二人深宵促膝談心食意粉,之後跟鍾嘉欣舊愛龍虎武師伍允龍戀上,兩人多次被拍到食飯拍拖去街街,不過劉佩玥從來都無正式承認跟伍師父嘅關係;俾人追問跟伍允龍拍拖嘅事,都係左閃右避。直至最近,劉小姐突然又話同伍允龍已經分手,而喺呢個時候,據知劉佩玥喺拍劇時,已經睇中咗Bosco,對佢處處進逼,所有工作人員都看在眼裡。劉佩玥對Bosco嘅傾慕之情,喺電視城內亦無人不知,點知,煞科宴上,劉佩玥竟然———冇去!就係咁,俾17歲進擊的女星楊嘉欣——呢位跟龔嘉欣同名嘅嘉欣妹妹「有位入」。其實在鏡頭之後,比起龔嘉欣更加開放,佢不避嫌喺咁多人面前對Bosco呵護備至,又投懷送抱,主動攬攬又摸面,真係好鬼親熱,喺好多人眼中,除咗佢勁冧壯男Bosco之外,好多人都覺得佢哋關係非比尋常。Bosco就回應謂:「太抬舉喇,大家亦都太好幻想力喇!」

新嘅進擊的女子就係呢位楊嘉欣 劉佩玥進擊Bosco係人都知(資料圖片)
點知… 究竟楊嘉欣係邊位?如果有睇開《Sunday好戲王》,一定識。
認唔認得佢? 《火線下的江湖大佬》…牆上海報 《男人食堂》
《Sunday好戲王》 右二

鍾意就快D Share啦!