網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月2日 星期四

【半裸撚雀】男人最痛…森美上咗封面 被譏「冇雄風」 __,森美,

炎炎夏日,女星群起騷波地,同樣,男星都要搏命曬,以防俾人見到帶住塊砧板加兩支光管出街。需知道,夏天嘅沙灘就係傳媒出沒之地,今日有周刊就影到森美打大赤肋,同老婆喺深水灣乾曬。報道話初時兩公婆都着住運動裝,冇耐森美就除咗背心,淨番條短褲,期間佢突然將短褲摺起,後面就露出圓渾臀部,前面巨鵰若隱若現。對住個大海,森美仲一度好「雀躍」咁捽下體……而周刊亦提到森美3年前曾患遺傳性抑鬱症,要靠做運動同減產嚟控制 ...


炎炎夏日,女星群起騷波地,同樣,男星都要搏命曬,以防俾人見到帶住塊砧板加兩支光管出街。需知道,夏天嘅沙灘就係傳媒出沒之地,今日有周刊就影到森美打大赤肋,同老婆喺深水灣乾曬。報道話初時兩公婆都着住運動裝,冇耐森美就除咗背心,淨番條短褲,期間佢突然將短褲摺起,後面就露出圓渾臀部,前面巨鵰若隱若現。對住個大海,森美仲一度好「雀躍」咁捽下體……而周刊亦提到森美3年前曾患遺傳性抑鬱症,要靠做運動同減產嚟控制病情。《蘋果》今日打電話俾森美,佢先「哈哈」兩聲招牌笑聲,然後答:「俾人影到梗係唔開心啦,原本同太太接阿女放學,咁啱仲有一個鐘,諗住去跑步,後未改變主意去沙灘。嗰日係我第一日操fit,點知就咁俾人影到!今朝我俾班中學同學笑到面黃,話我冇雄風,又話我同方力申差好遠(同一周刊封面有方力申騷肌照)。我要密集式操吓,操番條事業線,希望四個禮拜後有成效。」俾人影到未修身好嬲,不過森美話更大鑊嘅係,記者影佢太太Veronica個樣唔多靚。「今次死梗,影我乜都得,但今次影到我老婆唔靚嘛,以前佢(太太)未試過影得唔靚㗎,佢見到實鬧死我,佢依家仲未起身,未見到本書,我都驚佢會嬲!」至於抑鬱症,森美話佢兩年前已經停咗藥,雖然情緒有時唔穏定,但已經有意慾去做嘢,加上依家會去教會做分享,個人容易開心番。呢頭講完,嗰頭森美就喺ig貼咗兩張半裸挑機圖,好驕傲咁話自己「雄風再現」!睇過先……

「雄風再現!」 「要反撲 我現在是咁fit 㗎! 哼!」 「你睇我對美腿,都吸引到妙齡少女的視線!」
難怪森美會嬲豬,你睇小方…半臥都有胸肌…(採訪、攝影:潘冠恩、吳耀輝) 方力申微博 方力申仲喺微博色誘觀眾…「其實如果大家喜歡看我不穿衣服,可以從6月23日起到電影院看《綁架丁丁當》,大家看多少次都可以,無任歡迎, 多謝! 」
森美稱俾同學笑到面黃! 森美話要喺四個禮拜內,keep到全身上下都見得人。 森美早兩年拍電影《等你愛我》,都試為一場剝衫戲而努力keep fit。
點o氹番老婆好…(《忽然1週》圖片) 森美雖然喺鏡頭前嘻嘻哈哈,但抑鬱病要到最近先康復。

鍾意就快D Share啦!