網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月2日 星期四

韓梓亮:更生歌手韓梓亮 少年版監獄風雲實錄 __,韓梓亮,

更生歌手韓梓亮雖然曾走歪路,不過今時今日的他已決心改過,更向《東網》親揭其過去辛酸一面。「更生歌手」韓梓亮(TL)於2013年因與一男同志肛交後勒索對方25萬港元,被判勒索罪成入獄26個月。出獄後TL星夢未碎再闖樂壇,在已故江湖老竇的遺產中獲撥36萬投資音樂事業,但口頭承諾投資6位數字的Partner突因有感TL太多負面新聞而縮沙,令他前功盡廢,加上經營時裝店欠下「大耳窿」8萬元債務,無力償還,一 ...


更生歌手韓梓亮雖然曾走歪路,不過今時今日的他已決心改過,更向《東網》親揭其過去辛酸一面。

「更生歌手」韓梓亮(TL)於2013年因與一男同志肛交後勒索對方25萬港元,被判勒索罪成入獄26個月。

出獄後TL星夢未碎再闖樂壇,在已故江湖老竇的遺產中獲撥36萬投資音樂事業,但口頭承諾投資6位數字的Partner突因有感TL太多負面新聞而縮沙,令他前功盡廢,加上經營時裝店欠下「大耳窿」8萬元債務,無力償還,一度揚言要尋死!他接受訪問自爆坐監時被獄友欺凌,幾乎晚晚以淚洗面!21歲淪為階下囚、蒙上人生污點的他發明星夢成狂,自言屢敗屢戰,先後改了四次名,還推出歌曲《反省》,揚言會洗心革面,爬出人生谷底!

勒索罪成入獄26個月

今年24歲的韓梓亮,於21歲與男同志肛交後,訛稱拍下兩人肛交的片段,並夥同女友人勒索對方25萬港元,最終兩人被裁定勒索罪成立,TL被判入獄26個月。重提當年勒索案件,TL說:「嗰時爸爸過身,政府要收番間公屋,我急等錢搬屋,仲有我嗰時有三間時裝店都要錢周轉,所以我先勒索嗰個人。」因錢作怪,令TL惡向膽邊生,故他致電男同志進行勒索:「我打電話畀佢,但佢冇接聽電話,我就留言『如果你唔過數,我就報警同搵人打你。』」

「我真係好後悔」

但他仍強調沒處心積累犯案,聲稱只是一時貪念所致。問TL當日「行錯路」可深感後悔?他連續三次講「我真係好後悔」,覺得就算「等錢救命」也不應犯法:「如果唔係呢單案,我星途應該唔會咁難行。」

「回想從前也覺討厭」

去年出獄後他自資開設唱片公司「模範娛樂」,先後推出過兩首歌《TML》及《反省》。其中《反省》唱出自責心聲與重生的信念,並由他親自執筆填詞:「回想從前也覺討厭……全賴天父去讓我改變」,自稱因尋找到信仰而覺悟前非,更誠懇地唱出「反省」、「認錯」等歌詞,赤裸地面對過去,正面迎接各個關口的決心。他從沒放棄歌手夢,從未有想過要轉行。

成日匿埋爆喊

受負面新聞纏身的TL現身赤柱監獄接受《東網》記者採訪,服刑兩年期間,TL一直囚於赤柱監獄,對於重遊「舊地」,TL聲稱:「當時成日畀人蝦,入面好似一個社會縮影,我成日畀人蝦完自己返床度喊。」他又大爆似足電影《監獄風雲》橋段,見過有獄友被打,自己亦試過被獄友非禮。

飯餸被吐水

TL又指入獄時被報章雜誌以「肛交歌手」大字報道,令他在獄中飽受歧視:「佢哋幫我改咗個花名叫『明星仔』,會講啲好難聽嘅說話,笑我『未聽過你啲歌喎』、『明星都坐監喎』!成日畀人欺凌,無啦啦推我,又吐口水落我啲飯餸度。」TL自爆有次到操場「放風」獨自坐在一旁,突然慘食獄友波餅,結果腫了半邊面要睇醫生。

住保護倉險黐線

食完波餅又被「食豆腐」,但TL坦言不敢投訴:「只會變本加厲,又會覺得你係二五仔。」最後他忍無可忍向保護組反映,因為他算半個知名人士,所以被調至保護倉:「保護倉係十幾呎嘅獨立室嚟,每日得一個鐘可以出嚟走動沖涼食飯。我日日都喺自己房做自己嘢。我嗰時就係負責貼信封,都有電視睇。住咗一年保護倉,講真個人真係會有啲黐線,長期一個人會諗埋一邊。」

因入獄與模特兒女友分手

曾與男同志肛交的TL被問是否鍾情男士?他強調自己鍾意女人,當時曾有一名做模特兒的女友,但因入獄而分手。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!