網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月2日 星期四

被人撞無道歉 偽馬國明大鬧港鐵 __,港鐵,馬國明,

網上瘋傳一段短片,港鐵內有一名貌似藝人馬國明的男子,不停指罵在旁的一位乘客。(短片截圖/資料圖片)正所謂「你有壓力,我有壓力」,大家互相禮讓便可以減少很多爭拗。近日社交網站facebook瘋傳一條近3分鐘的短片,港鐵一輛車廂內,有一名貌似藝人馬國明的男子,疑與在旁的另一男子有碰撞,期間不斷以粗口問候對方,連帶附近一名和事佬都受到牽連,網民炮轟「馬國明」欺善怕惡!facebook「豬屎新聞Juicy ...


網上瘋傳一段短片,港鐵內有一名貌似藝人馬國明的男子,不停指罵在旁的一位乘客。(短片截圖 / 資料圖片)

正所謂「你有壓力,我有壓力」,大家互相禮讓便可以減少很多爭拗。近日社交網站facebook瘋傳一條近3分鐘的短片,港鐵一輛車廂內,有一名貌似藝人馬國明的男子,疑與在旁的另一男子有碰撞,期間不斷以粗口問候對方,連帶附近一名和事佬都受到牽連,網民炮轟「馬國明」欺善怕惡!

facebook「豬屎新聞 Juicy News」群組,昨午5時上載短片,稱為「港鐵花生 疑似馬國明怒X四眼佬」,從片中所見,該列車正駛往九龍灣站,一名貌似藝人馬國明的男子,斥責另一男子「你識唔識講對唔住呀,撞到人使唔使講對唔住呀」,男子隨即向「馬國明」稱不好意思及不停安撫他,但「馬國明」非常不滿意,再呼喝對方,男子為了息事遂向他道歉,「馬國明」即稱「好聲好氣同你講都唔X得嘅,咁大個人都唔X識,撞到人講唔好意思」。

事件仍未完,男子旁再有一名西裝友好心相勸,叫男子倒不如離開到別處,不要再和「馬國明」糾纏,騷擾別人。豈料,「馬國明」即反擊「先生,關唔關你事呀,邊個啱邊個錯你問啦」,又叫對方可報警,稱「地鐵(港鐵)附例呀,關你X事呀,唔講得粗口㗎」。二人再無理會「馬國明」之時,「馬國明」突然站起,「唔X坐,畀埋你坐,多X事,你坐到點X樣呀」。

有網民形容今次事件與數年前Hit爆的「巴士阿叔」一樣,慨嘆香港人壓力好大,又指他用粗口指罵他人,總好過用刀隨處斬人;有網民又稱,現在的香港人就是這樣,以為少少就懶向別人道歉,「馬國明」只在表演舊香港特色「你唔惡,人哋就會恰到你上面」;有網則批評,「馬國明」可能是沒有錯,但經破口大罵後,都變成有錯。

網民有話說

Wong Kai:份工好大壓力,人人俾(畀)人招呼,依加釋放下都係一個方法,好過拎刀去斬人

Benny Yuen:以為大聲就惡晒,公眾場所嘈到人真係可以報警,佢真係X到無朋友!

Bastian Chan:香港人壓力真係好大嫁(㗎)...包容下啦X你

To Wong:你有壓力,我有壓力,少少事吵巴閉,聲大鬥惡講埋粗口,原本啱變咗錯

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!