網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月2日 星期四

李彩華請唔郁林峯做嘉賓 [壹週刊 - 1443] __,林峯,李彩華,M1,

探熱針李彩華請唔郁林峯做嘉賓入行十七年的李彩華(Rain),上週五(27日)於旺角麥花臣場館舉行處女騷,男友何遠恒唔只陪女友空肚彩排,還一人分飾多角全 ...






探熱針

李彩華請唔郁林峯做嘉賓

入行十七年的李彩華( Rain),上週五( 27日)於旺角麥花臣場館舉行處女騷,男友何遠恒唔只陪女友空肚彩排,還一人分飾多角全天候侍奉,做 Rain背後的男人。雖然個唱入座率得七成,但 Rain冇留力,套套透視裝上陣,又唱多首懷舊金曲帶動全場氣氛,講到唔請前度林峯做嘉賓, Rain直言:「邊度請得郁呀?」

後台直擊

男友一打七侍奉





外賣仔





攝影師





分飛員

陪女友空肚彩排

「十月的雨演唱會」開騷當日, Rain於中午到達場館踩台,平日食量驚人的她,當日竟然空肚彩排,難得男友何遠恒陪她封肚,他說:「十二點開始彩排,一直都冇食過嘢,佢做嘢時唔會食嘢,全情投入,佢慣咗。」 Rain忙彩排,又跳又唱,何遠恒獨坐台下足足六粒鐘,除間中去吓洗手間及傾過幾個電話,視線幾乎無離開過女友,他說:「今日好開心呀,精神上及體力上都好支持佢。」





身材好唔怕騷 quali,不過都要安全至上,慎防走光。





彩排又跳又唱, Rain一入後台,即時向後拗拗腰鬆一鬆筋骨。





就算不是紅館騷, Rain都很認真對待,單是彩排便練足六粒鐘,表現專業。





男友全天候侍奉左右, Rain趁彩排休息時間,頻與男友咬耳仔。

提前度林峯

Rain:下次紅館先請佢!

穿紅皮褸襯透視裙性感開騷的 Rain,一出場就唱郭富城的《雨中感嘆號》,之後再唱黎明的《相逢在雨中》及張學友的《分手總要在雨天》,透視裙內的黑色小三角泳褲,全晚九成唱別人的歌,似去唱 K! Rain說:「我好鍾意舊歌,好有感覺,相信觀眾都會有共鳴!」問 Rain為何不請前度林峯做嘉賓,她說:「邊度請得郁呀?係咪先?下次紅館我請佢,哈哈。」

分飛、攝影乜都做

排到傍晚六時, Rain終於肯停一停,但距離開騷只得兩小時,梳妝未整,連戰衣都未揀好,她惟有急步走入後台,與形象指導及友人,為穿那幾件戰衣而作最後試身。 Rain忙住揀衫的時候,男友何遠恒已化身為分飛員,為她分門票給老友。分完飛,有朋友找 Rain影相留念,何遠恒又第一時間揸機拍照,然後全天候攝影師一樣,由台前影到台後。見到女友件件都係性感戰衣,何遠恒一啲都唔介意,「 OK喎,有本錢性感好過冇本錢性感嘛。」





下月便三十四歲的 Rain,趁生日前開了處女騷,實現了其中一個夢想。





雖然入座率得七成,但 Rain表現落力,加上選擇唱別人的金曲,令到現場氣氛很好。





Rain去年接受黎燕珊主持的《往事。並不如煙之情書》訪問,她提及當年與林峯愛得單純。





○一年, Rain與林峯因合作拍攝電影《別戀》而撻着,當時林峯的樣子還未進化。





一五年, Rain與何遠恒拍拖,二人不時孖住去旅行。





今年重返香港發展, Rain先出了首本寫真集,然後再開處女騷,為自己圓夢。

俾女友起雙飛

擔心女友餓親,何遠恒早有準備,見拜完神燒臘檔師傅斬好燒味,他第一時間拎住個外賣盒,留起一隻鴨髀及雞髀,給女友起雙飛。可惜 Rain忙於試衫,無暇領情,何遠恒阿 Q精神出來。「佢忙緊,放埋一邊佢會食,平時消夜佢都食到三隻雞髀。」

知道冷落了男友,又知他全天候身邊侍奉, Rain即補飛笑住向男友說:「辛苦晒呀!」至於結婚計劃? Rain大賣關子說:「到時候上天安排好,大家咪知囉。」





在內地日拍夜拍趕劇, Rain會趁開劇前回港掃貨,慰勞自己。





在內地賺到錢, Rain除了買磚頭保值,還會孝順父母,經常帶他們外遊享樂。

陳慧琳接班人

Rain入行得到金牌經理人黃栢高力捧,並指她是「陳慧琳接班人」,由 00至 09年先後推出過六張唱片,第一張唱片更花上過百萬宣傳造勢。不過, Rain在樂壇的成績一般,只得《你唔愛我啦》及《愛一個人原來不易》較被認識。

撰文:娛樂組

攝影:王志輝


鍾意就快D Share啦!